Ik wordt helemaal gek!
Na dus een hele tijd te hebben liggen klooien met het probleem van het uitvallen en stotteren enzo, hebben we vandaag waarschijnlijk eindelijk het probleem gevonden.
Maar voordat het zover, heb ik erg veel vervangen wat dus waarschijnlijk helemaal niet nodig was.
Voetpakking carb (was wel nodig), benzineverdeler, benzinefilter, bougiekabels, bobinekabel, rotor, verdelerkap, condensator van de onsteking, contactpuntjes, alle benzineleidingen inclusief klemmen, puldown van de carb, vulhals (was ook zeker nodig).
Nadat dat dus allemaal vevangen was, dacht ik dus dat het verholpen was. Testritjes gemaakt en hij bleef het goed doen.
Mijn vrouw dus ermee laten rijden (gebuikt hem voor haar werk). En plotseling reed de auto niet harder als 15km per uur. Ze reed net de autoweg op en de vluchtstrook was afgelopen.
Anwb laten komen en omdat het een automaat is kon hij hem niet slepen. Dus werd speciaal voor mijn vrouw de rechter rijstrook van de autoweg afgesloten zodat zij netjes verder naar de afrit kon hobbelen
Volgens de Anwb meneer was het de benzinepomp die het begeven had.
Die wilde ik dus vandaag vervangen. Dat gedaan, probleem nog hetzelfde.
Een bekende gebeld, die even kwam kijken. Na het een en ander te hebben geprobeerd, kwamen dus erachter dat er niks mis was met de pomp.
Weer vanalles proberen en toen zagen we ineens dat de onsteking aan de achterkant helemaal schoon was. Hij zei dat hij daar juist vuil hoort te zijn, omdat daar al het vuil blijft zitten en dat de onsteking waarschijnlijk was verdraaid. Hier dus aan aan het draaien gegaan en de bougiekabels anders gestoken en het lijkt of het probleem is verholpen. Auto blijft gewoon lopen en stottert vrijwel niet meer...... Geen idee hoe de onsteking heeft kunnen verdraaien....
Nu even kijken of het zo blijft en alles goed is nu en ik eindelijk van het probleem af ben.
![Thumbup](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/thumbup.gif)