View Single Post
Old 29-09-2010, 20:29
lowghia's Avatar
lowghia lowghia is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by saeren
hoe staan de werkzaamheden?

Gaat zijn gangetje,scharnier zit nu op zijn plek, het tochtruitje aan de bijrijders zit er nu ook in evenals het aanslag rubber van het portierruit.
Rubbers aan de scharnierkant van de portieren zitten er nu ook op

De raam rubbers heb ik nog niet besteld want ik heb de aluminium sierlijsten die ik had liggen eerst even goed schoon gemaakt en kwam vrij snel achter de conclusie dat ik die net zo goed in de oudijzerbak kan smijten!
De man waar ik de karmann van gekocht had heeft ze zeer vakundig met een schroevendraaier uit het rubber geplukt met als gevolg dat de lijsten VOL met bultjes zitten! onbruikbaar dus...

Nu kan ik alles wel via internet bestellen en maar afwachten wat het is, of ik wacht tot de kwf en koop dan alles via Lars Neuffer en dan ben ik zeker dat het goed is.... ik kijk nog wel even, het is maar net hoe hoog de nood is

In tussen tijd heb ik me wat meer verdiept in het interieur.
Er zaten voor mij twee onbekende gaten onder het bankje die volgens zeggen boutgaten zijn die niet bij een 69er worden gebruikt. dus duidelijk
Tapijtset heb ik bij mijn schoonouders van zolder gehaald waar het tijdens onze verbouwing zo'n drie jaar heeft gestaan zodat ik daar mee kan gaan puzzelen. verder heb ik de vochtvreters om de verwarmingspijpen gedaan

Dat was het wel zo'n beetje op dit moment...

Johan

Karmann ghia club Nederland
Reply With Quote