28-09-2010, 18:47
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Geschatte vermogen.. goeie vraag, misschien kan je het de vorige eigenaar (Serge) vragen. Ik schat ergens tussen de 90 en 100 pk. Belangrijkste is het lage gewicht van de auto, dat maakt de auto een serieuze concurrent van een Golf GTI of Corrado.
Topsnelheid van de auto durf ik ook niet te zeggen. Heb in Duitsland 190 km/h op GPS gehaald en was nog niet op de top, maar ik vond het eigenlijk hard genoeg.
Er is ruimte voor kleine filters op de kelken, je zou ze er wel zelf op moeten zetten, ik rijdt zonder.
Heb geen foto's van het interieur, kan ik op verzoek wel voor je maken, maar verwacht niet veel. De auto is voornamelijk opgebouwd qua prestaties, niet zozeer voor show&shine. Interieur bestaat dan ook uit 2 sportstoelen met 3 puntsgordels, geen achterbank, standaard dashboard met olietemp, druk en airfuel meter ingebouwd, sportstuurtje en dat is het wel zo'n beetje. Auto weegt 735 kg, wegenbelasting is 11 euro per maand. De auto staat doordeweeks in Warmenhuizen (regio Alkmaar) en kan evt. in weekenden worden bekeken in Wijhe (ligt tussen Zwolle en Raalte)
|