View Single Post
  #8  
Old 27-09-2010, 22:55
Mu!s Mu!s is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 437
Default

in grote lijnen,

je houdt je complete 16v blok! alleen het injectie gebeuren gaat weg!

wat aan te schaffen?
-Feulrail
-brandstof drukregelaar
-injectoren (groene van g60 voldoen)
-injectorcupjes uit het spruitstuk van g60
-gasklep G60, PG motor, of 16v PL gasklep hier zit nml. een vollast en nullast sensor op.
-Co pot. meter(g60 motor, deze in te stellen op 550OHM)
-Digifant 1 ECU,+ motorkabelboom
-Custom chip, deze leverd Bolku en JD schrijft dacht ik chips op maat(voorkeur naar JD)
-Pingel/klop sensor (g60 PG)op het blok
-Lambdasonde g60
-Brandstofpomp van de 16V leverd genoeg druk! je benzine drukregelaar regelt de druk toch af!
-Eventueel de stappenmotor van G60,(regelt stationair) kan ook zonder maar dan moet je een 16v PL gasklephuis hebben, hier kun je het stationair bijregelen. of de 8v gasklep dit heeft weet ik zo even niet.
-Blauwe sensor+ watermondje(deze is nodig om de bedrijfstemperatuur van de motor te weten, dit i.v.m het bijregelen van de inspuithoeveelheid) Witte temperatuurzender in de kop van een 9A of ABF(2.016v) voldoet ook! deze heeft dezelfde waardes en past zo in je 16v kop.

Pb mij maar even kan ik je zo het een en ander uitleggen eventueel via msn?!
Reply With Quote