View Single Post
  #8  
Old 20-09-2010, 23:50
vr6mellos vr6mellos is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 5
Default

@rallygolf20vt:

Kijk , dank je wel , dat is info waar ik wat aan heb.

De stekkers van de ECU zijn qua vorm dus verschillend.

Dat de pinbezetting anders is had ik wel verwacht , vandaar dat ik schema's zoek.

Ik ben in auto-electronica wel thuis , dus met schema's kan ik zelf een hoop ombouwen.

Maar zoals gezegd heb ik dan al nodig:

*ECU 180 > 225 pk modellen
*motorkabelboom
*verschillende sensoren (MAP enz.)
*gasklep
*E-gaspendaal

Als deze kosten veel hoger worden dan een stand-alone MM , dan valt de keuze op een KMS o.i.d.

Maar ik ga het toch uitzoeken

Ik houd iedereen hier natuurlijk op de hoogte.

@Pewivwteam:

Ik kom zelf uit Nijmegen , eindje uit de buurt dus

Echt een superaanbod van je over de laptop !

Zouden meer mensen zo op de wereld moeten zijn toch?

Maar aangezien ik een eind uit de buurt woon en de schema's goed moet bestuderen zou het handiger zijn als ik zelf schema's heb.

Mijn hond heeft mijn vorige laptop gesloopt waar veel gegevens op staan

Kan jij anders geen autodata cd regellen? , ik zou er graag 1 kopen.

Wat je aanhaalt over de grotere LMM van een 180 > 225 pk model klopt , maar ik heb echt een systeem met MAP nodig.

We twijfelen nog tussen de gt3076r of een gt35 , omdat een gt3076 bij +/- 520 pk uitgeademt is.

Niet omdat we persee boven de 500 pk moeten uitkomen , maar omdat je een gt3076r bij 500pk wel bijna max belast.

Ook hebben we een compressor liggen die de grote later opspoelende turbo onderin gaat helpen , dus de plannen zijn een turbo & compressor te bouwen op de 1.8T

Mooiste aan het MAP systeem is dat ik dan met 2 aparte luchtinlaten kan gaan werken.

1 voor de compressor en 1 voor de turbo.

Alvast weer bedankt , Mellos.
Reply With Quote