View Single Post
  #8  
Old 25-12-2004, 20:24
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by MelG60
Ik kom uit Heerhugowaard, revisie is 450 een setje 350 (is goed zelf te doen) En niet gaan vergelijken met van die en die hebben het voor 200 want dat is niet het originele spul en zal je lader alleen slopen. Dat hij gestift is is gedaan omdat waarschijnlijk zoals jij het al zegt de wanden erachter erg dun zijn, dit komt omdat mensen te lang doorrijden met speling op de lagers en omdat bedrijven voeringsband gebruiken als dichtlijst (spul om 1 lader te doen kost 5 tot 8 euro, een set originele lijsten kost 100-110 euro........) en dat gaat krimpen omdat ze de snelheid niet aan kunnen met als gevolg dat ze er of uitschieten of de voering uitslijten. Een Kompressor kan ook heel goed alleen moet je niet te kleine poelie;s gebruiken. Ik heb nog een M45 liggen trouwens voor 125 Euro.


Naja, dan is mijn conlcusie dat mijn lader niet zo bijzonder goed meer is... lijsten liggen er zowieso vrij ruim in...

Moet ik ook management aan(laten)passen voor een kompressor? ding erop zetten is in feite niet zoveel werk namelijk

Wat moet ik me voorstellen bij een M45 kompressor? levert die voldoende druk? Trouwens, ik heb wel kompressor gehoord met een mooi opvallend mechanisch geluid... Zijn dat speciale type's?

btw, een kompressor werkt zonder oliesmering begreep ik?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote