vandaag wezen rollen met de nieuwe 16V-G60
vandaag maar weer eens een bezoekje aan JD gebracht.De nieuwe motor heeft zijn best gedaan mag ik wel zeggen
|
Wooow, prachtige lijn! :thumbup:
|
zooww over wat voor blok hebben we het hier :eek:
|
Quote:
Ik gok een 16V G60 ;) |
inderdaad een door mijzelf gebouwt 16V-G60 blok
|
:thumbup: netjes die vermogenslijn, had ook niet anders verwacht ;)
|
ja dhu dat snap ik is het een 1.8, of een 2.0
bedoelde meer de specificaties niet het type blok :rolleyes: |
leuk vermogen om mee te spelen :)
alleen 381nm koppel da,s toch niet veel voor een 1.8i/2.0i 16v g60? Ik ken er een paar die drukken wat meer koppel! grote wielen eronder zeker? Gr Richard |
dit koppel is wel veel voor een motor met g-lader hoor.JD heeft in zijn hele carriere nog nooit een auto met lader gezien die zo'n hoog koppel had.(als er iemand thuis is in die dingen,dan is hij dat wel)
Mijn blok is een 1.9 |
Quote:
Dat is idd een machtig mooie grafiek Ruud, geweldige prestatie! Mijn felicitaties, puik werk weer hoor! Heb je er toevallig ook filmpjes van? Wil dat geweld wel eens horen op de bank? Is hij tot 7800 gegaan? Begrenzer op 7500 gezet? Een dikke :thumbup: ! |
Erg netjes Ruud :)
|
Mooie lijntjes
|
erg mooi ruud! :thumbup:
|
helaas heb ik er geen filmpje van kunnen maken.Ik denk ook niet dat een simpele camera dit gruwelijke geluid had aangekunt hoor Herrum ;)
De begrenzer staat op 8000rpm :screwy: |
Wat ik wel interessant vind is dat koppeldipje rond 4000RPM, is daar een verklaring voor? Niet dat het heel veel uitmaakt, maar is wel een interessant puntje.
|
............
|
Lekker belangrijk of er betere zijn?
Dit is net zo'n mooie prestatie! |
sodemieter wat een power :thumbup:
echt jammer dat het niet op video staat ;) |
Quote:
Dat is een punt wat zeker is :thumbup: |
het is alleen jammer dat ik geen uitdraaien zie van een 16v-g60 die een hoger koppel zouden hebben
|
All times are GMT +1. The time now is 01:17. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.