Passat Mk1 1.3 '79
Wagen is compleet met originele 2de sleutel, boekjes en eender.. en is deze winter nieuw in lak gezet geweest door 'Carrosserie Warlop'
Helaas heeft de motor warm gelopen. Distrubutie en alternatorriem vervangen aan 90.941km, nu heeft hij iets van een 91.174. Hij heeft praktisch nog niet buiten gekomen aangezien hij kort nadien ik hem had is warm gelopen. Sindsdien staat ik binnen in de garage. Motor ligt er reeds uit alles is aanwezig, door tijdsgebrek mag hij voor 1500euro de deur uit. Het spuiten alleen heeft me al 3800euro gekost en dan zijn de kosten van de aankoop er nog niet bijgeteld. De verdichte Maseratie velgen kunnen tegen meerprijs bij gekocht worden. Merk: Volkswagen Type: Passat Engine: 1300cc Bouwjaar: 1979 Kleur: Mexico Beige (LE1M) Technische gegevens: - motorcode: FZ - cilinderinhoud: 1272cc - cilinders: 4 - kleppen: 8 - vermogen kw/pk: 44/60 bij 5600rpm - koppel: 95Nm bij 3500rpm - Carburateur: "SOLEX" 34-PICT-5 Exterieur: Chrome spiegels, chrome deurlijsten, chrome dorpellijsten Passat LS '74, cleaned achterklep. Interieur: Radio 'Blaupunkt Ludwigshafen' in houtstructuur, Skai interieur Passat LS '74, chrome instaplijsten Passat LS '74. Velgen en banden: Standaard staal Extra Parts: Stuur Passat LS '74, enzo.. |
Hop
|
Upke. Ruil met Jetta 2 mogelijk ;)
grtn |
dat was een duur spuitklusje voor mexico beige...
Is ie geheel ontlakt geweest? Grt hans |
Quote:
grtn |
Prijsdaling!
|
Leuke stoeltjes, niet dat ik ze wil hebben, maar passen ze ook zonder aan te passen in een golf 1 ?
|
Quote:
|
2de prijsdaling!
|
Passat
Quote:
Hallo Is deze nog te koop ? En heb je mss intresse om te ruilen tegen een golf 2 gti 8v ? mvg kristof |
Quote:
grtn. |
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |