corrado opruiming!
Subframe + achteras 100,-
Aandrijfassen 75,- orginele corrado voorlichten met xenon 50,- verkocht orginele corrado achterlichten 20,- corrado g60 voorfront LC6V 25,- Corrado g60 voorfront grijs 25,- corrado elektrische spiegels setje grijze en setje paarse 30,- per set Compleet uitlaat systeem zeer nette staat 100,- setje orginele corrado bbs met banden(banden zijn aan vervanging toe) 150,- setje g60 sebring velgen met ZGAN banden 250,- orgineel g60 stuur met een stukje eruit 15,- geen leer orgineel g60 stuur zeer goede staat 50,- geen leer diverse plaatwerk 10tje perstuk kleur groen en grijs LC6V voorbumper en achterbumper g60 grijs met binnenbalk 50 achterbumper lak is aan het vladderen 15,- dashboard met alle schakelaars 50,- eventueel met middenconsole. Enz enz enz enz... ligt nog veel meer mocht je iets zoeken ik kan altijd kijken waarschijnlijk heb ik het wel liggen voor meerdere foto's kunt je even een pbtje sturen. onderdelen zijn op te halen in pijnacker ZH |
up!
voor remmen zijn verkocht |
fan? foto?
mvg Mike |
|
Uppert tevens nog veel meer corrado onderdelen Liggen, mochten jullie ergens naar opzoek zijn hoor ik het graag.
|
Weekend upje!
|
Uppie
Prijzen zijn onderhandelbaar! Ook nog voor de liefhebber 2 dozen vol interieur kapjes vraagprijs ?? |
Koplampen verkocht,
Up, Prijzen zijn onderhandelbaar. Nog veel meer onderdelen liggen! |
Up
|
Up
|
Up
|
Up
|
Ik zoek aandrijfassen van een corrado g60 voor m'n golf 2 (ombouw project naar tdi) Heb je deze nog liggen?
Tevens ben ik op zoek naar pedalen set (hydrolisch) + cylinder + bevestigplaat voor deze cylinder. |
Heb je toevallig nog een setje mooie voorstoelen van een corrado?
Allebei in hoogte verstelbaar, bekleding maakt niet zo uit. Als het maar geen volledig leer is, de half leer/half stof vind ik dan nog wel te doen :D |
Nee sorry alles is de deur al uit.
Kan opslot.. |
All times are GMT +1. The time now is 16:14. |