Help polo valt uit
heluuupp..
mijn polo heeft een vervelde kuur. hij valt namelijk tijdens het rijden ineens helemaal uit. maakt niet uit hoe hard ik rijdt, op nieuw starten is het enigste wat helpt om de motor weer te laten draaien,. op de polo website http://www.polo86c.nl/ heb ik deze vraag ook gesteld. daar werdt aan de halgever gedacht. ik heb vanochtend even snel mijn ontsteking overgezet met een andere van de sloop. is iets sneller dan de halgever helemaal vervangen maar dit mocht helaas niets helpen. iemand een ander idee.. ? :( |
ergens draadbreuk misschien??
|
Ik heb het met mijn golf g60 ook gehad, toen was er een draadje van de bezinepomp doorgebrand die afentoe wel en afentoe geen contact maakte.... Weet niet of dat het is maar je kan het voor de zekerheid ff nakijken.
Halgever hoeft het dus niet te zijn, had ik ook vervangen maar was het ook niet. :( |
Toerenteller valt er ook bij uit, (en niet langzaam terug vallen), dus ik tip op een draadbreuk/hall-gever..
(die van de sloop hoeft niet goed te zijn). Contactblokje aan contactslot wil ook nog wel eens sneuvelen,.. en anders elders in het systeem een draadbreuk.. |
ik denk idd ook aan contactblokje, had mijn oude passat ook, zelfde symptonen
|
All times are GMT +1. The time now is 10:57. |