![]() |
[weg] Volkswagen Golf 2
Te Koop
VERKOCHT Bouwjaar: 09 - 1987Conditie: GebruiktType(nummer): Golf 2, 1600 DieselBrandstof: DieselKilometerstand: +-185.000Aantal deuren: 3-deursOpties: Radio & CDKleur: Rood -------------- > Lichte schade, beetje werk aan. > Geen keuring, onbespreekbaar (financieel). > Ideaal bouwproject of eerste auto. > extra 4 Winterbanden+Velgen inclusief > extra achterbumper inclusief > TWS velgen (Golf) > Laag verbruik (volle tank = ong 900Ã*1000km) > Motor heeft groot onderhoud gehad (2010), sindsdien niet meer gereden. -------------- Direct meenemen 1000,- € Bieden kan,ook, geef een goede prijs. Wie weet heb jij 'm vandaag al bij je thuis staan. -------------- + Extra motorblok + Allerlei andere onderdelen. -------------- Contact (niet via mijn account, is auto van mijn bovenbuur.) 0472 27 97 38 Ophalen in Heist-op-den-Berg Voor testrit e.d., best extra batterij meenemen, deze zit er niet in. Foto's vind je op 2dehands.be ( Klikje hier graag... ) |
heb de foto,s gezien
wil een bod doen van 750 is onder het bedrag wat je wil maar dat is wat ik voor de auto over heb zonder keuring want waarom is een keuring onbespreekbaar ?? is de auto zo slecht dan? |
,
Quote:
Graag even contact opnemen met Gunther zelf, via bovenstaande gsm nummer. Dankje alvast voor het bod, zal het hem intussen al laten weten. Edit: hij zij me net dat er nog een motorblok bij zou zijn. Weet niet of dit iemand helpt (ben zelf geen autoliefhebber...) Hij had er toch liefst 900 van gehad. grts. |
Bump, prijs veranderd naar 1000,-
|
All times are GMT +1. The time now is 20:11. |