T.k. VW Corrado 2.0 8V respray / rebuild
Hierbij bied een liefhebber aan een :
Merk : Volkswagen Type : Corrado 2.0 8V 85kw Bouwjaar : 1994 Km.stand : 122.205 ( and counting bij mooi weer ) Kleur : Blauw metallic ( LC5U ) APK t/m : 03-04-2013 ( zonder vermeldpunten ) Deze Corrado is met zeer veel liefde en zonder enige besparing opnieuw opgebouwd ! Ik ben de 2e eigenaar en de km.stand is volledig correct volgens NAP !! recent heb ik de volgende zaken gedaan / laten doen : Volledig herspoten met conventionele lak in de originele kleur Carrosserie is met veel zorg en handwerk hersteld Nieuwe schroefset gemonteerd Uitgelijnd bij lokale Profile tyre center ( document aanwezig ) APK uitgevoerd Nieuwe originele VW Franse gele mistlampen gemonteerd Nieuwe originele VW oranje knipperlichten voor gemonteerd Nieuwe originele VW oranje zijkniperlichten gemonteerd Nieuwe originele VW daklijsten gemonteerd Nieuwe originele VW raamrubbers gemonteerd Interieur teruggeplaatst met alleen nieuwe bevestigingsmaterialen Nieuwe originele VW 16v antenne gemonteerd Hemel laten bekleden met ZWART alcantara Nieuwe originele VW zwarte binnenverlichtingsunit gemonteerd Nieuwe accu Nieuwe stuurstang Deze Corrado is verder voorzien van : BBS RS 8x17 ( Konig RS ) velgen met 185-35R17 Nankang banden ( nagenoeg nieuw ) Zwart vollederen interieur met veel nieuwe originele delen Centrale vergrendeling Startonderbreker met afstandsbediening ( ASN ) Electrisch verstelbare buitenspiegels De distributieriem is bij km.stand 102.xxx vervangen Grote onderhoudsbeurt incl. bougiekabels , rotor en verdelerkap dateerd van net voor de APK keuring . Deze Corrado is een hele mooie en betrouwbare basis om nog jarenlang plezier van te hebben . Indien je een " snelle " Corrado zoekt moet je deze NIET hebben , indien je een eerlijke , harde en fatsoenlijke basis zoekt moet je deze WEL hebben . Er moeten nog wat kleine puntjes op de i gezet worden , maar de meeste delen hiervoor zijn voorhanden ! Het vollederen interieur is zeer netjes , alleen de bestuurdersstoel heeft instap- slijtage aan de wang . De wang is niet door alleen de kleur mist / kaal !! Testrijden en bezichtigen geen probleem na een afspraak , hiervoor ontvang ik graag een e-mail . Ik verkoop mijn Corrado omdat ik nog een ander lopend Golf mk2 VR6 project onder handen heb . Graag alleen serieuze reacties . Link marktplaats adv. Vraagprijs is € 4.750,- ! Plaats voor bezichtiging is Venlo of incidenteel Echt |
Is inruil mogelijk?
|
Quote:
Ja inruil is mogelijk ! Graag een duidelijke omschrijving , info , een paar foto's en de prijs die jij in gedachte had ! |
Subtiel kickje
|
In de Spotlight !!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:05. |