Golf 2 gti 16v 1800 KR met vele extras
Golf 2 gti 16v 1800 KR bj 1987 dus nu oldtimer.
MOTOR: - deze is volledig gereviseerd en is langs buiten mooi opgekuist - servo is aanwezig - origineel injectie systeem is verkrijgbaar maar staat nu op 40mm dcoe webers met K&N luchtfilters - spaghetti uitlaatcollector met volledig group A uitlaatsysteem(63mm) van simons van voor tot achter - motorruimte is voorzien van verschillende vergulden (23.5 karaat) en verchroomde onderdelen (prachtig accent bij kleur van wagen) CAROSSERIE: -motorruimte op sommige plaatsen gecleaned +volledig meegespoten - shuifdak inbegrepen - speciaal bruin kleur met een mooie gouden schijn(zeer mooi in de zon) - originele motorkap of lancia delta look (beiden mee gespoten) - golf 2 origineel ralley front - vooraan 2cm uitgebreed achteraan 4cm - pinkers weggewerkt - bumpers mooi doorgewerkt op de uitbreding - originele spiegels meegespoten in kleur van wagen - koffer voorzien van ingebouwde led nummerplaatverlichting(voorzien voor europese nummerplaat, nieuw formaat) - achterwisser weggewerkt - audi klinken in de deuren - g60 sideskirt met losneembare kapjes om wagen op te krikken - alle rubbers roend ramen en deuren en koffer zijn vernieuwd - vele kleine onderdelen zijn ook vernieuwd BIJKOMENDE VERANDERINGEN: - regelbaar verlaagde veren met papieren variant 2 van KW suspension - centrale vergrendeling met 2 afstandbedieningen - elektrische ramen INTERIEUR: - volledig recaro interieur nog in originele staat is wel wat versleten - donkere, zwarte hemel en stijlen - vw motorsportstuur - vdo meters BELANGRIJK om weten: wagen is nogniet volledig afgewerkt en wordt verkocht omdat hij er al een jaar staat en ik kijk er niet meer na sinds ik mijn moto gekocht heb. laurens69@hotmail.com of 0494 78 20 93 best mailen voor info en pics |
prijs en locatie verplicht......
|
En foto's wel handig, al is het maar als opwarmer...
|
All times are GMT +1. The time now is 16:29. |