Grote schuur opruiming!!!
Ben me schuur weer beetje aan het opruimen.. dus er kunnen een aantal dingen weg!!
er komen nog meer dingen bij.. ;) prijzen zijn vraagprijzen!! modderkuipen golf 1 45e vloerkleed golf 1 cabrio kleed is helemaal heel alleen dient het schoongemaakt te worden 45e vloerkleed golf 2 alleen het voorste deel 25e zgan tank golf 1 80e golf 2 gti middenconsole pookhoes met plastic kapje is al weg 25e scirocco 2 achterraam 25e zgan einddemper jetta 2 45e middenconsole golf 1 30e middenconsole scirocco 2 20e scirocco 2 grill 20e electronisch stuurhuis corsa b was bedoeld voor de autocross maar ga hem niet meer gebruiken 200e G60 a style kappen 20e chrome achterbumper mk1 NIEUW 155e deurlijsten binnen golf 1 cabrio zit bij eentje een klein scheurtje in 15e golf 2 gti b style kappen 15e achterklep spoiler scirocco 2 25e golf 1 cabrio achterklep plaat 5e achterlichten scirocco 2 20e ook nog een versnellingsbak 4t met flensen 150e achterraam blank golf 1 met verwarming 25e achter zijraam blank L+R 25e per stuk |
zit zeker geen dop meer bij het spucknapf stuur?
|
iemand die weet of die chrome golf I klinken op een golf II passen?
anders neem ik ze graag van u over mvg |
Interesse in middendemper van supersprint! Voor golf 1 of 2?? Pm ff
|
nee zit geen dop meer bij het spucknapf stuur
volgens mij passen de klinken ook op een mk2 maar dat kan vast wel iemand bevestigen hier supersprint is voor een mk1 ;) |
Chrome raamlijsten set golf 1 160e
Is de chrome raamlijsten set voor de golf 1 nog aanwezig?
Is het voor een 3-deurs versie, staat nog netjes? Ik heb eventueel wel interesse, je kan me mailen op: ricardodarterkruyf@hotmail.com Gr. Ricardo |
Pm gestuurd over deel supersprint graag af handelen !!
|
Gti einddemper zou ik zeer graag op willen halen
als dat kan en als die er nog is |
|
Stuurbekrachtiging voor de golf 1 nog aanwezig?
|
Controleer je pm ff wil graag de middendemper overnemen! Anders pm mij even! Want je up wel!
|
heb je de set veerpoot bruggen nog? zoja
kunt u mij dan mailen Milan_zonneveld@hotmail.com of bellen 0621816778 gr milan |
en weer paar dingen erbij..
mk2 4 deurs oud type voor deuren links en rechts met blauwe deur panelen. deuren zijn hard! 60 euro samen mk3 4 deurs linker achterpaneel nieuw 50 euro |
Hebt u de achterlichten van de scirocco 2 nog liggen?
|
interesse golf 1 cabrio achterklep plaat
Ha Danny,
Heb je de achterklep plaat voor de golf 1 cabriolet nog liggen? Jeroen |
uppie
|
Goedemiddag,
Ik heb interesse in de achterklep golf 1 cabrio 30e. Is deze nog beschikbaar? Mvg Maarten |
|
is de middenconsole van een gewone golf1 of cabrio?
De supersprint einddemper golf1...heb je daar een beter foto van? Heb veel interesse. Gr pascal |
Heb je de Einddemper nog liggen voor de jetta !!!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:54. |