Golf mk2 onderdelen - Update 16/6/12
TE KOOP
Ruitenset een set golf 2 ruiten in goede staat - originele vw ruiten - witte beglazing (ongetint) - complete set excl. voorruit - voor de nieuwere 3 deurs modellen (met grote deurruiten en de spiegels op de hoek vd deur) Dus deurruiten + zijruiten achter + achterruit Hier wat foto's van alle ruiten, wel moeilijk zichtbaar vast te leggen ;) --> 40€ voor deze set Vooras/subframe - in goede staat met goede silentblocs - alles op en aan: motorsteunen / stabilisatorstang + bevesting / triangels / fusé's (wielnaven) en fusékogels met originele wiellagers / remmerij --> VWII klauwen (dus geschikt voor geventileerde schijven) / stuurhuis (non-servo) met stuurstangen en -gewrichten Compleet -->125€ Carrosserie Kofferklep - kale kofferklep / orig. vw / in goede staat / geen deuken / lak goed - kleur Perlgrau met. - lakcode LA7U --> 10€ Tankklep - kleur Perlgrau met. - lakcode LA7U --> 5€ Slotplaat - in goede staat: recht / geen roest --> 30€ Deurlijsten - breed model (niet-gti) de voorste deurlijsten zijn er ook bij maar hangen nog op de deuren (zie bovenstaande foto's) --> 10€/set Voorlip - voor op de steenslagplaat, te gebruiken icm smalle bumpers - in zeer goede staat / bevestigingspunten intact - orig. vw --> 15€ Dashboard - hard dash (niet-gti) - in zeer goede staat / nergens beschadigd --> 20€ Kilometerteller - VDO met toerenteller en digitale klok - nieuw model met enkele fiche - voor benzinewagens (1300/1600/1800) - 2 stuks: ene met 174.368km en ene met 200.105km --> 1 vd 2 mag weg, dus kies maar :wink: --> 25€ Vloeistofreservoir Reservoir voor ruitenwisservloeistof incl. pompje, klein model voor achteraan in de koffer --> 20€ JAMEX sportpedalen Aluminium sportpedalen v/h merk Jamex Zilver / Universeel / bevestigingsboutjes incl -->20€ of een bod (nieuwprijs 45€) Deze onderdelen bevinden zich in Genk-België. Bij interesse laat je maar iets weten... Grtz! |
ik zag dat er in je achterklep nog de drukknop met slotcilinder in zit, is dit een nieuwe type slot, dwz geschikt voor c.v. aansluiting? is deze te koop? zo ja heb je er een fotootje van?
|
hey,
heb net even gekeken, is zonder cv. Het zit er nu alleszins niet op... grtz |
Hallo Scorpio,
is het complete interieur er nog? en waar is dit af tehalen? Mag ook via PB. Groet Rick |
Quote:
Hey Rick, Ja dat is nog te koop, ik woon in genk (België) ik wou je een pm sturen, maar jou pb is vol blijkbaar, dus even wat wissen en laat dan maar iets weten, dan stuur ik je de details ;) Grtz! |
Quote:
dat er geen c.v. in de golf aanwezig is maakt niet uit, het gaat mij er alleen om of dat type drukknop met cilinder van het nieuwe type is? Deze type's zijn namelijk ook geschikt voor c.v. ook al zit het niet in de golf. Zou je hiervan een fotootje willen maken, en dan met name van de achterzijde waar het palletje draait etc. |
Quote:
U vraagt... wij draaien ;) grtz |
tnx voor de foto's, dit is helaas inderdaad nog een oud type slot die niet geschikt is voor c.v. aansluiting. Jammer, toch bedankt voor de moeite!
|
@ bumper83: inderdaad ;) En graag gedaan...
|
pasadena interieur en dakhemel verkocht
compleet subframe toegevoegd en ineens een upje ;) |
bumpers + pinkers verkocht
|
misschien nog 2 koplampen liggen?
|
Quote:
ja hoor, originele en namaak geloof ik ook... Heb je een voorkeur? ;) |
geen voorkeur zolang ze maar in zeer goede staat zijn (de spiegels niet aangetast of meer van die dingen).
|
Quote:
nee, iets wat niet goed is verkoop ik niet hè, tenzij expliciet erbij vermeld ;) alleszins, zeg maar welke je wil: ik heb geloof ik nog 2 namaak van Autopal en ook nog 2 originele van Saturnus, ik moet morgen wel ff hiervoor kijken om zeker te zijn, want zitten ergens mooi opgeborgen tussen al mijn andere onderdelen de namaak mogen natuurlijk iets goedkoper weg dan de originele ;) grtz |
wat voor prijzen heb je in gedachte?
|
Quote:
Autopal --> 20€/Set Saturnus --> 30€/set toch mooi hè? ;) |
bedankt voor je reacties maar kan ze HIER krijgen voor 15euro het stuk.
|
Quote:
inderdaad, zijn wel geen originele maar ook namaak hè ;) En dan heb je de piraten bij mij voor 10€/st, niet nieuw maar wel in nieuwstaat... alleszins, jij moet het weten, doe maar een bod zou ik zeggen, of kom om de originele koplampen ;) Grtz! P.S.: zwarte vloermat verkocht en een set ruiten toegevoegd |
Persgrau deuren + spatbord verkocht en up...
|
All times are GMT +1. The time now is 19:44. |