Auto's uit je jeugd
We zijn allemaal jong geweest en hebben als kind al gedroomd van een bepaalde auto.
Post hier je jeugdroom en vertel je verhaal erbij. Rij nu ook daadwerkelijk de auto uit je jeugd? |
Als kind was ik helemaal weg van de Simca Matra Rancho oftewel de Bassie en Adriaan-auto.
Helaas rij ik niet in deze auto rond. Misschien ooit. Als tiener ging ik de Golf 1 leuk te vinden en de Peugot 205 GTI 1.9. Als 20-er werd ik verliefd op de Golf cabrio 1. En die staat voor mijn deur. |
2 auto's die ik echt goed herinner als 'wanna have's' :
Eigenlijk 1: De Golf 1 van 'de buurman van m'n opa': Goud kleurige, met three-piece, trekhaak en jagers uitrusting :-) Andere staat al voor de deur: Manilla groene Polo 1 :) (of misschien was t wel een Audi 50: ik was iets te jong om t verschil te onthouden).. |
Einser GTI !!!!!!!!!!!!!!!! En die staat nu in de garage :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Grtz................. LRR |
Countach, had ik boven me bed hangen! En de einzers hebben een speciaal plekje in mijn hart!
|
Mijn pappa heeft ze van de Prinz 4 tot de TT gehad .
De TTS was toen al duur en zeldzaam : er zijn er ooit maat 2702 van gebouwd . Nu onbetaalbaar .. vanaf 10 000 euro voor een goede tot aan 30 000 in race trim . Dis de grote |
ik geil er nog altijd op. blijf toch wel vw rijden ;) |
mijn droom auto was altijd al de golf gti en heb er 1 totall gereden en totaal 4 gehad rijd nu maar in een polo 6n van 97.
mn huidige droom auto is nu de einser in retro look. |
mijn droomauto, tja het was ooit de citroen mehari..... maar vanwege het niet echt praktisch zijn van zoon auto in nl, ben ik bij vw terecht gekomen. lekker simpel en geen fratsen, droomauto van nu is een echte UR-quattro, dat lijkt me zo monsterlijk rijden!
|
jep, me too, mijn droomauto is de oer quattro, dat vind ik echt gave bakken
|
hoewel ik hier ook geen problemen mee zou hebben
|
Quote:
:eek: |
ik ben verliefd...wat een bak!!!!
mijn hart ligt bij de datsun 240z..de sportquattro ..de nsu tts..golf 1...en nog een paar |
Quote:
die velgen :eek: :eek: :eek: :cool: |
Quote:
passen die velgen onder mn polo 6n?:D:D:D:D |
|
das een vette ride een kart!!
|
Vette simca richard :P
|
simca?
nsu tt |
joh! :D:D