De velgen zitten eronderrrr!!
Jaja!!
Heeft ff geduurd...... :D Hier het resultaat. De rechter is van mijn kameraad, datsun 180b SSS. Wordt een driftauto met 300pk :D Zippo |
dat is wel heel breed aan de achterkant!! :eek:
maar lijkt netjes hoor! klasse enne.... doe die klapraampjes toch weg :p |
en poets de binnenkant van je motorkap es :D
|
Quote:
Anders nog "iets" :confused: |
Voorste wielen zijn niet mooi , zijn te smal tegenover de achtersten.
Zie foto nr 3 maar es. Verder lijkt het een heel stuk anders :) |
Quote:
zit maar te ouwehoeren hoor, superkarretje, echt :) |
gewoon heel netjes om te zien en vin het verschil juist superdik om te zien....
echt heel erg mooi dit |
ik vind het superrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!
helemaal te gek gaaf !! |
succes met de politie... maar wel dik inderdaad..
|
sow... zeker mooi!!!!
ET achter ongeveer ET01? echt bruut, maar net wat al gezegd is, voor mocht wel iets dieper! Maar zeker supermooi... ook mooie golf natuurlijk :cool: @Richard: Politie zal wel meevallen denk ik... Tenminste, ik heb vaak genoeg een "streiffenwagen" achter mij gehad, maar ben nog NOOIT aangehouden... Ook nog nooit opmerkingen gehad tijdens APK keuring of algemene blaascontrole... Dan moeten ze denk ik juist op zoek zijn.... |
met die achtervelgen zo uitstekend? ben je binnen 100m hier in heereveen al van de weg gehaald..
|
Quote:
zal ff foto zoeken.... heb ATS Classic 8J ET01 |
Ben het eerlijk gezegd wel een beetje met Domi eens dat het velgbed van de voorste velgen wel erg afsteekt ten opzichte van de achterste.
Maar die achterste zijn wel heel erg vet! :D |
Quote:
Ten opzicht van het breedste punt en loodrecht op de velg meet ik 27mm. Dus binnen de 3 cm!!! :D Voertuigregelement geeft dit als eis!! Artikel 5.2.48 uitwendige veiligheid o.a. wiel- en zijdelingse afscherming Keuringseisen personenauto's, carrosserie 1.Personenauto's mogen geen scherpe delen hebben die in geval van botsing gevaar voor lichamelijk letsel voor andere weggebruikers kunnen opleveren.Leden 1, 2 en 3. Visuele controle, waarbij in geval van twijfel wordt gemeten. 2.Onverminderd het bepaalde in het eerste lid moeten uitstekende delen van personenauto's, die in geval van botsing het gevaar voor lichamelijk letsel voor andere weggebruikers aanzienlijk kunnen vergroten, zijn afgeschermd. Toelichting Vleugelmoeren op de wielnaaf zijn voldoende afgeschermd wanneer deze niet meer dan 30 mm buiten de afscherming uitsteken. Ik neem de rolmaat wel mee in de auto! :wink: Zippo |
Quote:
Ben blij dat ze voor smaller zijn, anders valt er niet mee te rijden! :wink: Zippo |
een dikke golf!!!!
|
ben 2 weken terug ook aangehouden in heerenveen wegens (volgens hun) roekeloos rijgedrag, 90 rijden op een weggetje van 60 en tot slot nog even blazen.
ze zijn op het moment hyper actief daar! :mad: en naar mijn weten mogen de banden 3 cm buiten de wielkasten steken... |
Zoow, inderdaad super dikke golf! En over het verschil; ik zou persoonlijk denk eerder achter iets minder breed en voor zo laten.
Maar zo staat het ook super vet hoor ;) |
Super netjes die mx line`s......
voorste lekker smal en achter dik zoals het hoort! staat echt niet raar, maar mega goed |
Wow Zipp helemaal goed man dikke Golf zo! :biggrin:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |