Doorgezeten stoel
Hallo mensen,
van mijn golf 1 bestuurdersstoel zijn de wangen van de rugleuning flink doorgezeten! voel het metaal er al doorheen terwijl dit bij de bijrijders stoel niet zo is. is hier nieuw schuim voor te krijgen? en is dit makkelijk te vervangen? of zijn er nog betere oplossingen? mvg Kenny |
Hallo Kenny,
Voorzover ik weet zijn er geen nieuwe wangen e.d. te koop meer. Wat ik zelf doe is bijrijdersstoelen uitelkaar halen en die wangen en zittingen gebruiken. Het is ff werk maar dan heb je ook weer fijne stoelen. Met een beetje mazzel kan je ook de juiste stof nog vinden. Groeten E.Troudes |
bij bv volkswarenhaus kunt ge nog zittingen bestellen blijkbaar;
http://www.typ-17.de/index.php/cat/...--mounting.html |
even een edit! het gaat niet om het zitvlak maar om de rugsteun wangen!
excuses |
goedkoop stoeltje kopen op marktplaats en dan het schuim overzetten.
|
van een golf 2 ook mogelijk?
|
|
en die passen gewoon zo?
|
Quote:
Ja, dat gaat prima. De wangen zijn steviger, dat kost iets meer moeite om de stof er omheen trekken. Het zit dan ook stukken beter :rolleyes: . En geen haren meer op vloer achter stoelen... :D |
Thnq very much!
|
zojuist besteld!
benieuwd wanneer hij binnenkomt |
Bij mij waren ze er binnen een week.
|
Dan wacht ik even! Hartelijk bedankt!
|
zijn die schuimdelen alleen voor de rugleunig of ook voor het zit gedeelte
|
|
ja inderdaat bedankt
|
Zo het nieuwe rugkussen is geplaatst!
Wat een wereld van verschil (heb meteen nog 1 besteld voor de bijrijdersstoel, vriendin ook wat comfort gunnen!) Hier wat foto's van het proces: Voor (wat een troep) Tijdens Na: |
Dit moet bij mijn stoel eigenlijk ook gebeuren, kun je de stof er makkelijk vanaf en terug erop krijgen? Bij mij gaat het om skai leer maar principe zal wel hetzelfde zijn lijkt me :)
|
Ging verassend genoeg behoorlijk makkelijk
|
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |