Audi 80 Linkerspiegel [OEM] Nieuw in (originele)doos!
Linker Spiegel Audi 80 (verstelbaar)
heb in een opwelling, helemaal blij met het feit dat het een orginele spiegel was, in de orginele doos... de verkeerde gekocht. :( Ik zoek zelf een rechter :rolleyes: mijn linkerspiegel is nog perfect, dus misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken. NIEUW IN DE ORIGINELE DOOS! ACHTERKANT VOORKANT; NIEUW GLAS het is dus gewoon een splinternieuwe spiegel, en wil er graag 75,- voor hebben. evt een ruil voor een goeie(nieuwe)rechterspiegel is ook een optie, maar dan PB, mail of bel maar ff :thumbup: ophalen kan, woon in Klazienaveen(Drenthe). maar ben ook regelmatig in Groningen en Deventer (ivm studie). verzenden kan, pakketje versturen kost 6,75 ben bereikbaar via PB, E-mail (gjmulder007@hotmail.com) en/of telefoon: 0654713576 |
upje, scherp bod word overwogen :)
|
als je vaak in groningen zit,rij even langs hovingh die heeft zo'n spiegel wel.
|
Quote:
Bedankt voor de tip! Nieuw of gebruikt? |
is een sloperij,google maar even.maar hij is van alle markten thuis,kan ook gerust dat ie hem zo nieuw tevoorschijn tovert.
|
Hey kerel, zag de Audi vandaag nog bij de pomp staan.
Wel knap wagentje zo te zien.Kom binnenkort wel ff bakkie doen :thumbup: Heeft de VAG verzamelaar in Emmen geen spiegel liggen dan..? :D |
Quote:
VAG verzamelaar :tongue: ? tevens upje, goed bod mag ook |
spiegeltje spiegeltje aan de wand ...
|
volgens mij heb ik nog wel een gebruikte
|
Quote:
je mag me een mailtje of pb doen, liefst ff met een fotootje vd staat. heb evt eentje gevonden bij een sloper, maar als jou prijs gunstiger is ;) |
All times are GMT +1. The time now is 23:00. |