knipperlichten
Als ik me knipper licht uit willen zetten , links of rechts dan gebeurt er niks
Op het dashboard brand wel het lampje kontinue Echter buitenzijde gebeurd er niks Alle zekeringen zijn heel Wat kan het zijn ? Mijn gevaren lichten doen het wel |
probeer eens je alarmlichtschakelaar in de middenstand vast te houden en kjik dan of je knipperlichten werken.
doen ze het dan is het waarschijnlijk toch een zekering of je alarmlichtschakelaar |
Ja gedaan dan doen ze het wel
Dus nieuwe schakelaar halen topie |
Laat me even weten of het heeft geholpen.
Want ik heb het zelfde probleem. Ik rij al een week rond met een alarmlichtschakelaar in de middelste (niet officiele stand) :rolleyes: |
Als je een alarmschakelaar zoekt, wij verkopen een alarmschakelaar op onze website.
|
Word besteld bij je
|
Nog steeds het probleem
Nieuwe schakelaar gekocht en relai veranderd en toch niks Iemand nog een sugestie ? |
kan ook in de hendel zitten ;) En anders zou ik je massaverbindingen van het dash eens goed checken.
|
Als je een alarmschakelaar zoekt, kan je ook heer eens kijken www.golf1onderdelen.com
|
Quote:
Schakelaar heb ik al meerdere geprobeert maar mocht niet baten Ps Waar zit de massa van het dashboard ? |
Bij een Golf II: linksonder het dashboard, 10 รก 15 cm boven de motorkapontgrendeling; er gaan 3 dikke bruine draden naartoe.
|
Bij mijn golf 1 zit een massapunt net boven het rempedaal, is meer een verzamelpunt.
mvg John |
Quote:
Verschil tussen knipperlichthendel en alarmlichtschakelaar is er wel he ;) |
Quote:
Je zekering vervangen |
Betreft dus een golf 1
Ga ik morgen eens kijken Misschien een foto ervan ? |
All times are GMT +1. The time now is 11:15. |