Golf 1 Origineel Zijscherm / Kunstof Bumpers ZGAN
Zijscherm Links
Origineel zijscherm voor mijn Golf 1 project. Het moet geen roest bevatten, want daar heb ik er al genoeg van gezien :shake: Bumpers Kunstof Originele Bumpers in liefst zo goed als nieuw staat. Het mogen zwarten zijn, maar het liefst grijze. Heb je wat liggen, laat het me weten. Het gaat om een project auto, dus het moeten echt zo goed als nieuwe onderdelen zijn!! Liefst in de buurt van Midden Limburg (Géén Friesland dus ;)) |
Up!
|
Omhoog.
|
bumpers heb ik wel liggen maar zijn iets beschadigd
je mag ze hebben voor 40 euro heb je interesse geef me dan ff een pm ge,egon |
ik heb nog een roestvrij cabrio 1 voorscherm rechts.. PM maar bij interesse.
|
Thijs je bedoelt denk ik een linker scherm.
Kijk maar eens goed naar deze foto: Daar zie ik toch echt 2 nieuw rechtse schermpjes liggen. |
Quote:
Sorry Egon maar ik zoek zo goed als nieuwe bumpers omdat het een project auto is, moet hij er straks in concours staat bij staan. Dus zoek geen beschadigde. Toch bedankt voor je reactie. |
Quote:
Zoals Erik al aangeeft heb ik een linker scherm neergezet, had me helemaal vergist. Als je die ook nog hebt zou je me heel blij kunnen maken :D |
@thijs geen probleem
en succes met ermee.. |
nee sorry, daar had ik iemand al blij mee gemaakt :(
|
Quote:
Jammer :mad: |
Ik heb twee bumpers, grijs en in goede staat, alleen is het chroom wel dof.
(kun je nieuwe voor krijgen geloof ik) Ik woon in Assen maar mn schoonzus gaat geregeld naar Den Bosch toe, dus daar kun je ze ophalen.. |
Quote:
Heb je wat meer info? Beschadigingen / foto's? |
Quote:
Foto's zal ik nog even maken, (ze zitten nog op mijn Mk1) ze zijn onbeschadigd, beetje vaal van leeftijd maar wat bumperspul doet wonderen) en het chrome randje is dof maar daar kun je nieuwe voor bestellen, heb ik bij mijn cabrio ook gedaan.. Stuur even een P.M., weet ik je te vinden met de foto's |
All times are GMT +1. The time now is 08:00. |