GEzocht teken van leven van mijn oude WOB 26-DD-BD
Hallo allemaal,
Het is alweer 4 jaar geleden dat ik mijn WOB heb verkocht en ik mis haar soms wel. Zat net oude foto's te kijken en vroeg me af of ze nog rijdt. Heeft iemand deze GTI nog wel eens zien rijden of gespot op een meeting? Ik heb hem toendertijd verkocht aan een jongen uit zeeland, dus moet nog ergens daar rondrijden. Ik ben benieuwd hoe het met mjn oude WOB gaat...... Zal hier even een foto plaatsen: Jezus wat was het eigenlijk een mooie GTI...... Alvast bedankt! PS: Weet niet of dit de juiste rubriek is voor dit topic..... |
Hij is net voor 3 weken terug van eigenaar gewisseld volgens Vwe
|
Jammer, heb hem niet te koop zien staan......
|
Mooie GTI!
Hoop dat iemand je kan tippen. |
Niemand mijn woppie gepot?
|
vorig jaar bij bergen op zoom (vlakbij zeeland) nog weleens tegen een mk2 gti op de snelweg geraced, leek sprekend op deze..
|
Dan zul je vast verloren hebben, haha.
|
Nou ja, het was niet echt een dragrace, ik kwam 'm tegen op de snelweg en we daagden elkaar beetje uit steeds harder te gaan. Op een gegeven moment zat ik ver aan m'n topsnelheid zal ik maar zeggen, en hij bleef gewoon naast me rijden :P
Waarschijnlijk had ik het wel moeten afleggen als we echt hadden geraced ;) Dat ding ging er even later bij de stoplichten behoorlijk vantussen :D Ik rijd trouwens een mk3 gti 16v (ABF) |
Nou Sven, ik wil mijn oude WOB niet afkraken, maar hij was echt niet zo snel als een mk3 GTI 16V....
Heb je die 16 V bij jou in het dorp gekocht?? |
Ja bij Garage vd Bosch, hun deden vroeger nog weleens auto's uit duitsland halen. Daar komt mijn 20 jahre ook vandaan. Vroeger hadden ze trouwens ook echt heel vaak gti's te koop staan :P
Maar dan zal het wel niet jou WOB zijn geweest, want die MK2 waar ik tegen reed hield ik dus amper bij ;) Mocht je nog een mk2 zoeken, een vriend van me wil z'n mk2 g60 gaan verkopen. Helemaal origineel, alleen rallye velgen en schroefsetje. |
Quote:
"rallye" velgen zijn Sebrings en zijn origineel op alle G60's :thumbup: |
Quote:
Mijn WOB heb ik ook bij van den Bosch gekocht heel lang geleden. Daar kun je idd nette auto's kopen. Ik zoek geen type 2, ben op dit moment in to the aircooled.... Rallye velgen (sebrings) zijn idd standaard op alle originele G60's geleverd. Ciao |
Ze hebben nog ergens in een hoekje een oude porsche staan, lucht gekoeld ;)
|
Niemand??
|
Helaas verkocht aan een collega voor weinig geld... snik snik.....
|
Als je het kenteken natrekt dan geeft ie aan dat deze auto tot 8 april 2012 gekeurd is.
En aanvang tenaamstelling was op 27-01-2012, betekent dit dat ie toen op iemands naam is gezet? Wellicht dus weer verkocht? |
Hij is inderdaad op 27-01-2012 verkocht aan zijn collega, met een kapotte koppeling en versnellingsbak. Hij heeft er toen afstand van gedaan voor te weinig geld.......
Heel jammer, hoop dat hij in goed handen is. Hij heeft geen nieuwe apk omdat de koppeling en bak kapot zijn. |
Alweer een jaar geleden, maar heeft iemand deze GTI ergens gezien?
Rijdend, op een show, geparkeerd ergens?? Hoor het graag.... Alvast bedankt! |
Je kunt via het RDW een aanvraag voor contact met de huidige eigenaar van de auto. Misschien het proberen waard? :thumbup:
|
Quote:
Ik wist niet dat dat kon, ga ik onderzoeken dank je!! |
All times are GMT +1. The time now is 00:50. |