g60 in golf 3?
Hee
heeft iemand info of iets of een website met ombouw tips ofzo.... Want ik heb zelf g60 gereden..... en eigenlijk nog steeds wel verliefd op!! Maar ja een donor heb je zo gevonden... Maar ja hoe en wat past en wat heb je nodig?? Ik heb de search knop al geprobeerd maar mischien niet de juiste ken woorden?? En zoals ik al zei.... het moet in een golf 3 komen! Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen! Groetjes! |
Forumlid MaceNL had een G60 variant die tijdje geleden verkocht is, misschien kan hij je meer vertellen, even de search gebruiken :thumbup:
|
met een complete auto er bij is het bijna plug and play. Ook de kabelboom (CE)
|
Met een corrado erbij bedoel je??
Ik heb zelf een 1.6 golf 3. Maar ja ik weet niet in hoevere subframes enzo gelijk zijn of dat een 1.8 g60 ook 1 op 1 in een gewone 1.8 past? Of zelfs 1.6? Ivm motorsteunen enzo!! Maar helemaal super!! Ga ik hem ook wel e en wat info vragen!! Bedankt voor de info!! En meer info blijven posten he!! |
Ja met een corrado of een golf2. Zekeringskasten zij nl. Hetzelfde. Alleen kun je van een donor golf meer delen gebruiken als ic,radiateur enz.
|
Ja precies! Maar goed ik wil echt graag weten hoe het verder gaat passen en wat ik moet hebben / veranderen!
Maar zeker goed om te weten dat het kwa electra plug and play is! |
maar waarom in een golf 3 casco? en niet in een livchtere kas zoals golf 2 of zlef golf 1
|
Gemiddelde Golf 3 is tegenwoordig lichter dan Golf 1 of 2, als gevolg van "corrosie". ;)
G60 in een Golf 3 is inderdaad heel makkelijk. Draadboom is zo goed als plug en play. Uitlaat past, kabelschakeling past, steunen passen. Enige wat je zelf moet fabrieken is radiateur en intercooler. Hebben er onlangs nog eentje gebouwd. |
Hee turbo-variant!!
Heb je mischien wat meer info voor mij?? Ik heb nu een 1.6 gl uitvoering! Maar motorsteunen enzo en subframe?? Past dat dan allemaal?? Ik zou hier echt graag meer info over willen dus als je mij wat tips en trick's wilt vertellen zou dat heel fijn zijn!! Groetjes en alvast bedankt!! |
Hee zijn er nog mensen die mij wat meer info kunnen geven??
Ik ben nog steeds opoek naar een paar goede tips! Of iemand die het al heeft gedaan! Ik heb dus zelf een 1.6 gl dus daar moet wat meer pit in komen!! Maar een corrado pakken?? |
All times are GMT +1. The time now is 09:29. |