16V KR vraagjes!
Hallo,
Ik ben bezig met een ombouw van mijn golf 1 motorcode JB naar een KR. De KR krijgt een grondig onderhoud vooralleer deze in de golf komt. Nu vroeg ik mij af of het veel nut heeft om de krukaskeeringen ineens mee te vervangen? En hoe gaat dit juist in zijn werk? Bedankt! |
Quote:
Edit: Net het huis met keerring aan de bakzijde los gemaakt, kan ik best het complete huis vervangen of een nieuwe keerring in mijn origineel huis persen? |
aan de bakkant kan je het beste alleen een losse keerring halen.De dealer verkoopt die niet los maar alleen met flens en dan kost hij ineens even ruim 90 euro :screwy:
Ik kan je eventueel een losse keerring leveren Mail mij aub bij intresse naar info@ruud16v-g60.nl Mvg ruud |
Quote:
Heb je even gemaild. Kan ik deze keerring er gewoon inpersen? Of hoe moet ik juist te werk gaan? |
Keering van een VR6 bestellen die is wel los en is dezelfde maat :thumbup:
|
Bedankt voor de tip!
Heb ze bij Bolku besteld ondertussen! Maar nu een vraagje over de ontstekingsmodule: Ik kan eentje van iemand overnemen die volgens mij af komt van een Golf 2 Gti 8V; Deze heeft als nr: 0 227 100 137 Zou deze passen op een kr? |
All times are GMT +1. The time now is 04:55. |