[15-16/09] AirMighty Summer Picnic 2012!
AirMighty Summer Picnic 2012! - 15 & 16 September 2012
En ja het is rond, WE GAAN ER EEN WEEKEND VAN MAKEN! Na het grote succes van vorig jaar en op veel verzoek hebben we dan nu echt toestemming gekregen om er een weekend van te maken. Dit zal allemaal wederom plaats gaan vinden op t heerlijke grasveld / terrein van het openlucht(zwem)bad 'Boschbad' in Apeldoorn! 2012 zal dus nog mooier, beter en vooral langer zijn! Twee volle dagen met je aircooled VW, zon, zwemmen, picknicken, (live) muziek, (kinder)activiteiten met familie en vrienden! Meer informatie zal hier en op onze website www.AirMighty.com/picnic worden gepubliceerd! Dus noteer dit weekend vast in je agenda: 15 en 16 september 2012 Blijf up to date en volg ons via Facebook: www.facebook.com/events/325682984138364 Of via Hyves: http://summer-picnic.hyves.nl |
Aanwezig, net als vorig jaar! Hele gezellige meeting!
|
Quote:
TOP! :thumbup: Wie is er nog meer in de stemming voor het meest relaxte weekend van t jaar!? ;) |
ik denk dat ik ook eens kom kijken dit jaar..
:D |
Tsja hoe kan ik deze overslaan..
20 min rijden voor slands mooiste aircoolers.. Coronatjes..zon (hoop ik) En goeie sfeer..! Ckers aanwezig..!! |
|
Vorige week weer even poolshoogte gaan nemen op t terrein!
Nu we het gehele terrein mogen benutten is er ECHT VEEL ruimte beschikbaar! Tevens de toiletten, douches ed zijn uitermate netjes en toegankelijk! Hier een impressie, meer informatie zal spoedig volgen! OOK OM JE ONLINE ALVAST IN TE SCHRIJVEN!!! 8) |
Mooooiii!!^^
|
Weer veel enthousiaste reacties en toezeggingen.
Zo zijn er ook al mensen die vragen of we de tickets in de voorverkoop kunnen gooien, bij deze!! Scheelt weer wachten voor de ingang en ben je zeker van je spot op de 'Summer Picnic' 2012!! Dus we hebben de voorverkoop gestart!! KLIK HIER om alvast je spot te claimen 8) Prijzen ed staan duidelijk vermeld in de webshop en ook nop op de website zelf www.SummerPicnic.nl Vragen kun je altijd stellen via PB of e-mail, deze proberen we zsm te beantwoorden. |
Naast de huidige bezoekers die al een ticket hebben gekocht vanuit Duitsland, Belgiƫ, Luxemburg, Engeland heeft nu ook de eerste Rus zich aangemeld die aan een rondrit bezig is en vanuit Moldaviƫ naar de Summer Picnic zal komen! 8)
|
|
Wat een fantastische locatie !!! :-)
Mega chill |
Quote:
En dat is t zeker!! :thumbup: |
De eerste posters zijn een feit en inmiddels verspreid in de regio van Apeldoorn!
|
|
Super! Wij komen zeker aanwaaien met best veel! Heb nog geen poster gezien in Eerbeek en omstreken haha
Groeten romar |
Quote:
Tof dat jullie langs komen!! Wordt een mooi feestje! :thumbup: |
En je hoeft natuurlijk he-le-maal niks te missen, eerst lekker chillen op de Summer Picnic en een weekend later full-speed op DDD#10 :thumbup: Mooie combinatie in de maand September toch!! - www.SummerPicnic.nl
|
|
Er komen veel buitenlanders - Belgen, Duitsers, Luxemburgers, Russen (ja, ja) en zo ook een mooie club Engelsen - naar de Summer Picnic gaan komen! Zo heb ik ook net bevestigd gekregen dat onze vriend Andy komt relaxen tijdens de Summer Picnic en zal zijn super mooie price winning 21 raams Samba meenemen, kom dat zien!!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:37. |