soms krijg je wat leuks
Als ik voor een kameraad van mij een auto kon verkopen, dan zou ik van hem een motorblok krijgen maar hij zei niet wat voor 1.
Ik heb zijn auto verkocht en ik kreeg van hem het motorblok alleen er zat geen kleppendeksel op maar die zou ik nog krijgen en vandaag heb ik hem gekregen. En ik ben er zeer blij mee, en weet nu dus ook wat voor een motorblok het is. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
super! inlaat er ook bij?
|
De rest van het motorblok heb ik in de hal staan, en volgens mij ziet die er wel bij. Maar ik was al aan het zoeken naar een foto waar dit motorblok op staat en ik heb het op een meeting verslag van Assen gezien, maar de foto's zijn weg.
En kan dus niet precies zien wat er allemaal aan en op moet zitten. |
:thumbup: das een mooi kadootje voor een auto te verpatsen. :D
|
|
Als ik zo de foto zie, heb ik volgens mij wel alles.
|
Nice
|
Das nog eens een kado :thumbup:. Op die manier kan je wel vaker een autootje verpatsen :D
|
Dat zie je toch niet heel vaak een Oettinger 8v ??
|
oeii vette kleppendeksel waar ik altyd al naar opzoek ben voor myn oettinger 2000e oettinger 8v. Als je wat foto's hebt van je blokje kan ik je wel helpen met wat meer info misschien is alleen kleppendeksel van oettinger
|
Kijk maar even op www.watercooled.nl daar staan de foto's van de meeting vast wel op
|
Quote:
Mocht dat zo zijn, dan hang ik hem wel aan de muur. Weet jij misschien wat er allemaal anders is vergeleken bij een gewone 1.6 gti motor. |
Ach René die verkoop je nog wel een keer aan mij :D
Mooi cadeautje, aparte dingen daar hou ik van. Zie je zaterdag misschien nog wel bij mij thuis. |
Quote:
Heb je een 2 delige oettinger carter van alu met koelribben ?? Aan de muur hangen?? Neej joh die wil ik dan wel hebben van je:) |
Zoals bij deze??
http://www.watercooled.nl/wccsm/com...6346_323_lg.jpg Maar dit is toch een ander soort? |
hi, ik ben op zoek naar de Oettinger 8v kleppendeksel te kopen .. is deze te koop? of weet u wanneer een is?
bedankt chris |
All times are GMT +1. The time now is 06:04. |