Project MK1 83' Copper Brown
Hallo,
Ik ben Jelle. Nadat ik een jaar lang elke dag langs deze MK1 uit '83 naar school ben gereden stond daar eindelijk een te koopbordje op en heb deze dus van mij spaarcentjes gekocht. Eindelijk een MK1!! wohoo. Toen heb ik een setje lenso bsx velgen gekocht en die eronder gezet. Na een wintertje werd hij der niet beter op en kwam er ook achter dat het front al het een en ander had meegemaakt. oa een deuk of zo, die hebben se weer recht getrokken en een plaat over heen gelast. allemaal niet erg mooi dus. ook de wielkastranden liep al wat roestwater bij neer en de rechter deur was al zo krispy dat ik een hele schoenzool er in kwijt kon :S Dus golfje in de schorsing gezet en besloten hem te gaan opknappen, toch altijd mooi werk aangezien ik ook mijn oude kreidler heb opgeknapt. Dus bij deze mijn restauratie topic, hoop dat jullie mogen genieten. Ben op dit moment druk aan het strippen en wil binnenkort eerst een bok maken zodat ik hem kan draaien. Mijn plannen: een ander blokje, iets van een 1800 gti blokje kleur koper bruin moet nog achter de kleurcode komen :P en verder helemaal strippen en alles weer als nieuw maken. Hier alvast een paar fotos van hoe hij was en hoe hij er nu uit ziet. Zo heb ik hem gekocht Met de IMI BBsen Deze kleur bedoelde ik, weet iemand wat voor kleur dit is en wat voor kleurcode? Zo wil ik hem dus ook maken. |
Leuk ding, succes met de restauratie :thumbup:
|
als ik het goed heb is dat een bmw kleur , van een x6
hele dikke kleur veel succes |
hier nog wat fotos van mij vorderingen
De beruchte voorkant Crispy deur Wielranden Kontje Binnen Engine 1500 JB iemand interesse? loopt verder prima. 215000 KM Tot zover mijn vorderingen, next step motortje eruit lepelen |
mooie auto.
succes met het klaar maken |
Leuk project!
|
Leuk project gaat zeker mooi worden vooral veel plaatjes posten
Enige afknapper dat kenteken |
Quote:
omdatie geimporteerd is bedoel je? daar kan ik ook niks aan doen :( |
Ach, boeiend.. :thumbup:
Goed bezig! |
LadyMk1 hier op het forum heeft haar 77'er Mk1 ongeveer zo'n copper brown gespoten. Misschien heeft zij een kleur code voor je. ;)
|
Leuk projectje waar je wel effe mee gaat zoet zijn schat ik.
Inderdaad een mooi speciaal kleurtje da bruin. Dus veel foto's posten zodat we het project kunnen volgen. |
Quote:
Ja dat denk ik ook wel, maar met de kerst issie klaar hoor ! (welk jaar weet ik nog niet :P) Zal idd lekker veel fotos plaatsten.! |
Beter wat langer aan bezig zijn dan vlug vlug alles ineen flansen!
|
zoals zo velen is het begonnen oude brommers heb ik het idee :D
leuk project maarja eerst de vervelende dingen en dan komt het mooie werk vooral als deze 1 keer in de kleur zit suc6 :jacks: |
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf?
Dit lijkt me wel wat. http://www.autobeitserij.nl/index.htm |
Wat voor motor komt er eigenlijk in? Omdat je je 1.5 te koop aanbied..
|
Leuke plannen en erg gave kleur! En wer ien yn de buurt :D!
|
Quote:
waarschijnlijk maar dat moet ik nog even afwachten van het weekend, een 1.8 gti blokje niet iets speciaals ofzo. wil wel beetje orgineel blijven qua onderdelen |
Leuk project. Check eens naar de kleur toffee bruin van VW. Als je de kleurcode daarvan wilt kan ik wel voor je kijken. :thumbup:
|
Jah dat lijkt er wel op jah maar volgens mij is dat net iets lichter, maar als je die code voor me wilt zoeken graag! hoe meer info hoe beter. dan kan ik gaan vergelijken. Alvast bedankt!
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:23. |