20VT Mk2 met WOKmelding!
|
Das geen geld..
|
Wie haalt hem op? :)
|
Theo Kloosterman heeft de motor in gebouwd. zo te zien.
|
Quote:
En waar zien we dat aan? :D |
aan de stikker TKR :D
|
en aan de bedrading met digifant
|
Wel n domme actie van deze Heer...
|
Hoe zit dit dan juist in elkaar?
Ben van Belgie dus snap het niet zo goed. Meneer is tegengehouden door politie en werd dan gekeurd bij de RDW? Hieruit blijkt dan dat de motor niet klopt met de papieren?? En dan word hij in beslag genomen,?? Kan hij hem zelf terugkopen?? |
Quote:
Dat heb ik al gevonden :D WOK = wacht op keuring. |
Keuring in deze is RDW-keuring....
|
Quote:
Als je pech hebt, kijken ze ook gelijk je heldere verlichting na . . . en de rest. Een wokmelding op een schade Golf 5 GTI was in elk geval een heel stuk strenger dan een APKtje . . . |
En dan maar hopen dat er een aankoopnota of leveringnota van de motor bij zit,
anders kan je bij de keuring nog wel eens een trapje na krijgen... |
Je kunt volgens mij een auto met WOK melding niet eens op naam krijgen, En als er een WOK opzit is er volgens mij wel wat meer mee aan de hand dan gewoon ff nieuw kenteken aanvragen.
|
Weet je dat zeker? Schadeauto's krijgen toch ook WOK en zijn toch ook te verkopen?
|
WOK is idd niets meer dan gewoon keuren...Of dat nou na schade o.i.d...Niet te bijzonder allemaal,die spookverhalen allemaal hahah!! :thumbup:
Maar....als ze je zo aantreffen bij een Controle dan krijgt de RDW er vaak een melding bij omdat die ook daar vaak aanwezig zijnen wordt je verplicht gesteld te keuren als je er weer mee wilt rijden dus iets anders als het voertuig vrijwillig aanbieden. Daarom zeg ik niet handig! :rolleyes: |
En alweer verkocht!
|
kan ook niet anders! :thumbup:
|
Quote:
kan gewoon overgeschreven worden.. Alleen niet verzekerd naar mijn mening. keuring is gewoon een wat uitgebreidere apk of zoals in dit geval een ombouw keuring.. |
nu weer tekoop met de wokmeldingen en voor wat meer geld http://link.marktplaats.nl/523047856
|
All times are GMT +1. The time now is 08:14. |