GTI lip deelbaar?
Iemand een antwoord op de nu volgende korte vraag? :tongue:
Dat middelste, onderste lipje.. is dat los te halen en verkrijgbaar? Ik wil dat lipje zwart hebben namelijk, als het kan OEM structuur. BVD |
Volgens ETKA bestaat die onderlip uit 1 deel. Kameraad van me heeft wel een keer dat deel van de voorlip in de matzwarte folie gezet...leek erg gaaf en ook mooi structuur.
Dat is je nieuwe Golf? :) |
Zat al te denken om dat plasti-dip is te proberen.. gewoon netjes spuiten en dan het overtollige wat op de bumper zit eraf pellen.
Maar 't is toch wel apart om je bumper onder te spuiten, liever een andere manier zeg maar :D Da's idd m'n nieuwe daily ja.. |
|
Thanks .. maar denk dat ik dan gewoon even naar de spuitert rij, dat zal de kop ook niet kosten lijkt me.
|
misha! heb thuis nog van die zwarte dikke teer spuitbus staan. die steenslagbeschermer.. misschien zaterdag proberen? afplakken, lichtjes opschuren en spuiten?
|
Als we tijd overhebben van de schroefset kunnen we wel ff kijken Pierke :D
|
Is uit 2 delen. Ik heb een tijdje zonder gereden en toen de US neus erop ging heb ik dat middenstuk ook gemonteerd. Heb het nummer nog wel ergens als je wil...
|
Quote:
Gaarne, wil m gewoon origineel, ongespoten hebben eigenlijk :) |
klopt is deelbaar .. je ziet ze ook wel eens zonder zn middenstuk rijden :screwy:
|
Mr Strikkert, vandaag even in de archieven gedoken voor je:
1K0 807 110 9B9 Middendeel spoiler in zwart kunststof; Prijs maart 2011: €57,85 Bruto |
Helemaal top Hans... big thnx!
|
Ff mailen met Wesgo in Vriezenveen daar heb ik m weg en kostte die 35 euro orgineel Volkswagen. Het is een los edtion 30 lipje die past in een gti of jetta bumper.
|
Quote:
Edition 30? Die hebben een hele andere lip? |
[QUOTE=Misha]Edition 30? Die hebben een hele andere lip?
klopt en die bestaat uit 1 deel heb m van de week binnen gekregen :) |
All times are GMT +1. The time now is 16:03. |