Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   waar aansluiten dumpvalve G40? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9443)

Johan-dtc 04-04-2005 20:07

waar aansluiten dumpvalve G40?
 
zoals de titel al luidt, waar moet je de dumpvalve op monteren bij een g40 motor?

kan iemand mij dat vertellen d.m.v een afbeelding?

iemand???

serge pot 04-04-2005 21:32

zucht ,zijn hier al ongeveer een topic of 100 over geweest .1 het heeft geen nut ,een glader heeft al een retour afblaasklep inwendig 2 welke turbo toperen wil je blijven handhaven als je een glader hebt

Johan-dtc 04-04-2005 21:34

Quote:
Originally Posted by serge pot
zucht ,zijn hier al ongeveer een topic of 100 over geweest .1 het heeft geen nut ,een glader heeft al een retour afblaasklep inwendig 2 welke turbo toperen wil je blijven handhaven als je een glader hebt



het is niet voor mij, maar voor een kameraad, en ja heb hem ook al verteld dat dat geen nut heeft, maar als hij het graag wil, laat ik m zijn waarde

Gforty 05-04-2005 15:46

Gewoon extra filtertje en retour slang weghalen.. kost niks en komt op het zelfde neer....



Scully 05-04-2005 16:47

Quote:
Originally Posted by Gforty
Gewoon extra filtertje en retour slang weghalen.. kost niks en komt op het zelfde neer....




Jep, helemaal gelijk. :)

Matheo 05-04-2005 16:58

werkt dit bij g60 ook?

Gforty 05-04-2005 17:31

Quote:
Originally Posted by Matheo
werkt dit bij g60 ook?


Tuurlijk , G40 of G60 zelfde principe.....

Rallye-VR6t 06-04-2005 12:51

Quote:
Originally Posted by Gforty
Gewoon extra filtertje en retour slang weghalen.. kost niks en komt op het zelfde neer....





HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom.
Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...

oldschool_lover 06-04-2005 13:21

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom.
Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...


Wat is er dan zo dom aan?

Het enigste wat er bij mij op komt is; Dat de g-lader geen smering krijgt door het wegvallen van de carterontluchting.

Als je klubber vet in je lader gebruikt en goed lijsten voert is het absoluut geen probleem om je retour weg te halen.

En een voordeel is dat er geen warme retourlucht in je lader komt en een super SSSCCCCCHHHAAAA geluid krijgt. :rolleyes: :D

Gforty 06-04-2005 14:40

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom.
Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...


Als dat voordeel zo groot was, had ik het ook niet gedaan....
maar ieder z'n eigen smaak daarin.. ;)

serge pot 07-04-2005 14:50

hoezo voordeel weg .lader draait constant ,druk is dus continu leverbaar.
en dan heb je nu ook geen last van opgewarmde lucht die weer afgekoeld moet worden

serge pot 07-04-2005 14:52

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom.
Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...


en dom lullen kan iedereen .probeer het nu eens met opbouwende kritiek .
staat een beetje erg stom zo alleen dit kommentaar van je

Gforty 08-04-2005 16:56

Quote:
Originally Posted by serge pot
en dom lullen kan iedereen .probeer het nu eens met opbouwende kritiek .
staat een beetje erg stom zo alleen dit kommentaar van je


Kan niet anders zeggen dan : Totaal mee eens !!

Berserker 10-04-2005 18:27

Ik weet niet veel van g-laden motoren maar heb wel altijd gehoord geen open luchtfilter erop teschroeven...

Gforty 10-04-2005 19:08

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik weet niet veel van g-laden motoren maar heb wel altijd gehoord geen open luchtfilter erop teschroeven...


het is inderdaad minder goed, KANS op meer vuil wat er doorheen gaat...
maar zolang je het filter goed bijhoudt met schoonmaken en olieen zal er weinig gebeuren, het is meer het slecht warm rijden van lader wat hem minder maakt..

Berserker 10-04-2005 23:19

jaja snap ik, maar toch... :rolleyes:

richard-polo 11-04-2005 09:30

ik rijdt al 7jaar met een open filter op de g-lader en nog nooit problemen mee gehad.
alles goed schoonhouden en je hebt tijden profeit van de lader.
enigste is dat je verdringer goed zwart word van zo,n open filter.
maar een dumpvalve erop is weg gegooit geld..
en je retoer eraf is dom dom dom:biggrin: nee eerst leren hoe het in mekaar zit en dan kritiek opbouwen.. dus ben het met serge eens.. dom lullen kan iedereen

serge pot 11-04-2005 11:13

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
HAHAHHHAHAHAHHAA.....die is mooi dom.
Alle voordelen van retourlucht weg...dom dom dom dom...


maareuh ,kennerlijk heb je geen opbouwende kritiek ,je laat zo lang verdacht niks meer van je horen .zo laat je je wel erg kennen .

polonick 29-10-2005 09:37

mensen nog een vraagje hiero over weet dat het een ouwe post is maar effe over dat klubber vet wat is dat voor soort vet en hoeveel moet je in je g-lader spuiten

mvg nick

serge pot 30-10-2005 08:37

teflon vet en net genoeg om de lader te laten smakken


All times are GMT +1. The time now is 10:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.