mk2t4
heb me al es voorgesteld maar daar staat niet veel meer als een puntje :)
ben roland ,36 jaar, getrouwd, 2 kids ,en heb ook nog een huis :) en woon in de buurt van helmond zoals daar vermeld stond had ik een f&I en een t4 en edition blue f&i 4deurs is nu gesloopt helaas,schade,en roes op de gekste plaatsen en de t4 heb ik ook verkocht, dus tijd voor een golf 4 variant master edition(ook gekocht van eerste eigenaar)en heb deze al naar mijn zin af..!! romdon sonnyboys voor de kids eibach verlaagd, en nieuwe rs6 velgen en meer ga ik er niet meer aan doen :shake: nu heb ik vorige week toch weer een superorginele mk2 1.3nz aangeschaft van eerste eigenaar in de kleur wit met 150dkm op de teller met onderhoudsboekjes tot heden afgestempeld is van 1992 en ziet er gewoon supernetjes uit plannen heb ik er niet mee...nog niet teminste.. editio blue groeten roland |
Welkom :D
Waar zijn de foto's van je nieuwe mk2 dan ? ;) |
fotos toegevoegd :thumbup:
|
ziet er goed uit! Vooral je blokkie ziet er erg goed uit! Mooie auto!
|
dank je.!
blokje/motorruimte en buitenkant/binnenkant heb ik even een week voor uitgetrokken en tiptop gemaakt vorige eigenaar deed alleen goed onderhoud en rijden(wassen nooit volgens mij :) ) verbaast me echt hoe goed hij overal is.nergens geen roest te bekennen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |