540iS2
Ik ben al een tijdje lid, maar zal me nu toch is voorstellen.
Ik heb een Golf 2, met een Seat abf motor erin. Dit is mijn speeltje, en binnenkort gaan we er een weekend mee naar de Ring. Mijn naam is opgebouwd uit 2 andere auto's die we hebben, maar daar verveel ik jullie niet mee. Ik heb al een paar keer wat gekocht hier, en heb nu weer een en ander nodig. Wel zo netjes om even voor te stellen. :thumbup: |
Welkom, en die bmw mag je hier ook gewoon showen hoor!
|
welkom,en die s2[heb ik dat goed?]mag je ook wel showen.
|
Hee Sjoerd! Welkom kerel.
|
heb je ook een foto hoe het blok erin zit
|
Welkom!
Stoer MKII`tje zo met die ABF erin. Heb je nog meer aanpassingen gedaan qua onderstel, remmen, etc? |
Wat een hartelijk welkom!
En hartelijk wederzien met Richard! Voor de boodschappen en de hond, hebben we een 540i Touring op LPG. In de garage staat een Audi Coupe S2, mijn levenswerk zeg maar qua auto's. Ik ben webmaster van S2power.com, en rommel al een jaar of 12 met S2's. Dit is mijn 5e S2 geloof ik... De Golf heeft 16v remmen rondom, en een 55mm uitlaat op het spaghettispruitstuk van de Seat abf motor. De kat en vlamdover zijn weg. Een schroefsetje, Recaro's, spoorverbreders, BBSjes en Dunlop Sport een chipje maken hem compleet. Een alarmpje, een contactslot en dergelijk van de Seat, dus startonderbreking in de sleutel. Wel een lekker gevoel bij een Golf 2. Onder mijn Audi zitten Porsche remmen, de Girling G60 remmen die daar af komen, gaan op de Golf. Ik zoek dus nog Golf/Corrado G60 fusees. ;) Fotootje van de S2: En de BMW: De BMW ben ik blij mee. Dubbel glas, stoelmassage, standkachel, tv, Individual leer dingetjes, je kan het zo gek niet bedenken of het zit er op. |
Mooie E39 Touring hoor :thumbup:
Hoe lang rij je al op LPG? Zelf een E34 540 Sedan |
Ik rij nu bijna 9 jaar LPG. De 540i heb ik anderhalf jaar, en de G3 installatie zat er al in. Rijd 1:7 a 1:8 op LPG. Tanken blijft nog leuk met de 4.4 op deze manier.
E34 zijn dik! Echte BMW neus etc. Ik heb er 3 gehad, 530iA V8, 540iAT en een 525iAT ook op G3. Die 525i G3 liep ook 1:8 op LPG, blijft een flinke auto. Ik had mijn 540i geruild tegen die 525i, maar dat schoot niet echt op (verbruik en vermogen). Paar maanden geprobeerd, en toen maar verkocht en weer een V8 gehaald. |
All times are GMT +1. The time now is 18:10. |