VW Corrado Vr6
|
Voor zo'n prijs zou je wat betere foto's mogen verwachten.
Maar wat een prijs zeg.........pfff. |
Mooie C, maar het kan ook te gek he....!
|
je moet wat als je met oud op nieuw de staatsloterij niet hebt gewonnen! zet je gewoon je c voor de hoofdprijs te koop.
|
waar gaat het toch heen! :screwy:
|
dit slaat inderdaad werkelijk nergens meer op, origineel of niet. blijft een auto van 19 jaar oud.
|
Bizar, ik kan nog steeds niet wennen aan die nieuwe kentekens op oude auto's.
|
Dit is een plaatje van een corrado!
|
erg mooie corrie heb hem eens in het echt gezien was echt in nieuwstaat zo vindt je ze echt niet veel meer en als ik het geld had wist ik het wel.
|
Hele mooie Corrado, en wit is een prachtige kleur voor zo'n auto.
Maar die prijs is volkomen belachelijk. Duizendje of 6 a 7 komt dichter in de buurt. |
Is dit niet de Corrado van een familie lid of een bekende van de Pul?
|
@ Dennis: Dit dacht ik ook toen ik de advertentie zag, vandaar dat ik um ook post!
|
mooie auto
dikke prijs ben benieuwd naar het interieur |
Quote:
interieur is in nieuwestaat zwart leer. |
Volgens mij is deze van de oom van Gerben... Erg lekkere wagen :thumbup:
De prijzen voor een originele C vr6 zijn aardig aan het stijgen. Op Duitse sites gaan ze ook al richting de 10.000 euri :-) |
Op 500e.nl staat een originele G60 voor 12,5K :screwy:
|
Quote:
En er overheen. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=mkpe4zqtsfvv |
Tja, dit was al een beetje voorspelt.
Niet zo heel veel verkocht, appart uiterlijk, heerlijke motor. Persoonlijk heb ik er niks mee, maar snap best dat er mensen zijn die ze leuk vinden. Dus heren snel goedkope corrado`s inslaan. :D |
aan 1 kant denk ik van: je mag natuurlijk net zoveel vragen als je wilt, hij zal iig niet op korte termijn verkocht worden denk ik! :thumbup:
|
Flink bedragje...voor dat geld heb je tegenwoordig wat 'leukers' voor, denk dak mn Corrie onder een doek ga stoppen in de loods en wachten totdat ie ook geld waard wordt, hoewel t een G60 is :P
|
All times are GMT +1. The time now is 04:12. |