DGB Dakar Golf
Ik was in het bezit van een oude, roestige Golf MKII. Je kon vanuit iedere hoek waaruit je deze MKII bekeek wel een doek of roestplek ontdekken.
Nu is door toedoen van mijn broer deze MKII onderhanden genomen door het tv-programma "de grote beurt". Nu moet ik zeggen dat je eerste gedachte is "ik hoop niet dat ze er een schoen van maken". Gelukkig was mijn angst ongegrond. Ik heb een voorliefde voor Parijs-Dakar (barcelona-dakar) en ze hebben dit thema volledig doorgevoerd op mijn oude MKII. Het resultaat is een echt fantastisch al zeg ik zelf. Er worden nog wat zaken aan de Dakar-Golf verandert en een reportage volgt later. Een preview wil ik jullie echter niet onthouden. Binnenkort de reportage op http://www.verszuz.nl/dgb |
nou, ik vinnut drie keer niks... traanplaat, neprolbeugel aan buitenkant, pedalen, kleur, stoelen... sorry...
|
Geinig gedaan.
|
wel grappig gedaan. leuk om te hebben. die buizen over de voorruit zijn trouwens weinig nuttig :D
leuk thema, en voor een DGB auto nog best netjes... |
misschien is ie leuk, maar dan moet dat afzichtelijke ding op het dak er wel af.
|
Lachen bakkie zeg! wanneer wordt het uitgezonden?
En was mooier als ze dit met een golf country hadden gedaan... |
lijkt vanaf die zijfoto wel of er geen achterklep opzit?
|
Ja die country.. Wel grappig maar ik vind de mijne toch beter.
Ik zal die achterkant binnenkort fotograferen. het klopt inderdaad dat daar wat aan gewijzigd is ;). 22 april wortd het uitgezonden geloof ik. PS. let dan niet teveel op mij.. |
apart.... idd net of er geen achterklep in zit, ben benieuwd hoe hij voor de grote beurt was, foto's daarvan??
|
Zal ik binnenkort posten. Was eigenlijk verchrikkelijk..
|
geen achterklep.... hmmm ik verwacht 2 grote reserve wielen rechtop achterin dan...
|
Ja dat klopt ongeveer. Denk maar aan de turbo twin van de rooij.
|
ik vind hem best grappig.. ik zou wel wat mooie sponsor stickers gaan zoeken om die autostyle en kwikfit's te vervangen.
|
Quote:
TE verschrikkelijk kan niet wat mij betreft..... De mijne is ook een roest en deuken mobiel maar ik ben er blij mee, haha! |
Quote:
Daar heb je gelijk in. Ik konm hem in de oude staat al niet weg doen.. |
Quote:
hehe oude liefdes....... :rolleyes: |
Sinds mijn 16e is ie al in de familie. Over sentimentele waarde gesproken. Eerste vriendennetje etc..
|
Geen spijt van de metamorfose?? Sommige dingen hebben ze trouwens wel stoer gedaan.... Ben benieuwd naar hoe die eerst was! Ga zeker kijken als het wordt uitgezonden!!!
|
Absoluut geen spijt van! Hij is nu echt uniek. Wel is het even wennen dat ie nu flink de aandacht krijgt op de snelweg. Gelukkig alleen positieve reacties maar het is vrij nieuw voor me.
|
Hij is inderdaad uniek, zo zie je er echt geen rijden op de weg!!
Ik zou er ook ff een blik naar werpen als ik je zou zien rijden!! Heel veel plezier ermee en post ff wat meer foto's, ook van de stoelen enzo! |
All times are GMT +1. The time now is 19:55. |