![]() |
Meer Jetta onderdelen
Heb nog enkele andere onderdelen voor de jetta.
Naast natuurlijk mijn motorblok en bak Als eerste een complete uitlaat voor de HK motor (1.3) van voor tot achter en in goede staat. Prijs... 25 euro? foto 1 foto 2 foto 3 Schuifdakpaneel en schuifdakmechanisme. Paneel is niet meer in 100% conditie, mechanisme werkt wel goed! Prijs.... 10 euro klik voor foto Benzinetank carburateur motor, met vulhals. niet lek. 10 euro klik voor foto Moet even de boel uitzoeken en kijken wat ik precies heb dus houdt het wat in de gaten zou ik zeggen. Meer info. PM of 06-30068222 |
update
|
Up
|
heb je nog de achterlichten liggen?????
|
had ik al eens om gevraagd... :p zoek ook nog een setje...
|
ja is ook zo... Ik heb ook nog steeds die dempers/veren voor je liggen Tommy... Achterlicht (ik heb er 1 geloof'k) krijg je er bij :D Binnenkort maar ff?
|
ai, ja.. euhmz, ben je zondag in Drachten? (dan heb ik 2 setjes veren en dempers achter de hand inmiddels... :rolleyes: :p )
|
Ja ben zondag in dr88, weet alleen niet of ik de tijd kan vinden die dingen meetenemen naar daar....
|
doe je best maar even! ;) :cool:
|
heb die zooi nog liggen Tommy, heb eigenlijk geen zin de rotzooi los te draaien dus als je wil mag je de andere dingen ook hebben die eraan zitten...
|
All times are GMT +1. The time now is 18:08. |