geen roest maar deuken zat!
|
en eerste eigenaar! Nog mooier!
|
Dan heb ik het toch beter gedaan met me auto uit 1986 van de 1e eigenaar voor 800.
Zonder roest. :tongue: |
Wordt nog flink op geboden ook :rolleyes:
|
Voor dat geld wil ik mijn witte belastingvrije ook wel weg doen :wow:
|
Zal wel van oud vrouwtje zijn geweest, altijd in garage gestaan :D
|
alleen jammer dat de garage ongeveer 20 cm te smal was......
|
Niet normaal .. d'r staat tegenwoordig geen Golf meer te koop welke niet vers geïmporteerd is.
Als er nu auto's geïmporteerd worden die helemaal spik en span zijn dan kan ik het me voorstellen, maar zo'n gebakje, waarom doe je in hemelsnaam de moeite, die staan er in NL ook wel te koop. |
Quote:
je hoeft er maar 1tje te treffen die daar intrapt! :thumbup: |
Ja maarja, 't risico wat je loopt. Drek kom je er niet vanaf, trouwens al zou het wel lukken..
al die moeite om een paar 100 euro te verdienen, ik zeg die bocht lekker in Duitsland laten! |
Quote:
zo'n auto koop je bij een handelaar voor een honderd of 5 denk ik! :thumbup: dus tel uit de winst! ;) tegenwoordig weten ze de prijzen ook wel in Duitsland, die mensen zijn echt niet gek meer om een goede Golf 2 voor weinig te laten gaan! :thumbup: |
Ja daarom is het toch juist stom om zo'n cake uit Duitsland te halen?
1600 euro voor een gare, import die je voor 5/600 in NL ook kunt kopen. |
Belastingvrij is het toverwoord :D
|
Voor 500/600 heb je wel een net Golfje van '87/'88 oid. Duurt wel even voor je 1000 euro wegenbelasting af hebt getikt :D
|
Ook dat, maar een belastingvrij golfje vindt je ook wel voor een rooitje ofzo,
dat hoeft echt geen 1600 euro te kosten en zeker niet voor zo'n gare cake. |
Quote:
Dat is ook zo, maar blijbaar zijn er mensen die menen dat ze goud in handen hebben als ze een belastingvrije auto hebben ;) Ik vindt persoonlijk dat een belastingvrije best iets meer mag kosten maar het moet wel in verhouding staat met de algemene staat van de auto. |
Wat een hok! Doet me denken aan Earl :D
|
Quote:
|
Quote:
en zelfs Earl heeft niet zoveel deuken! :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:17. |