RobGarritsen
|
Welkom! Mooie GTI :)
Ga je hem zo laten? Of heb je plannen.. |
welkom,leuke gti.
|
welkom hiero, en een nette GTI!
|
Ik ben al begonnen met mn plannen.
Ik had er een originele gril in zitten en andere velgen. Dus heb ik deze gril er ingemonteerd en gelijk een paar andere schoenen dr onder gezet. Ik wil nog graag een één-armige wisser. Helaas laat de blanke lak los op het dak en zit er roest op de achterklep. Dus dat wil ik begin volgend jaar laten fiksen. Voor de rest zie ik het wel. Misschien dat ik op dit mooie forum goeie ideen op doe. |
Oh ja, en ik had heldere knippers en mistlampen besteld.
Helaas hadden ze de beugels vergeten tbv de mistlampen dus alleen de knippers kunnen monteren. |
Welkom hier!!
Mooie auto alleen vind ik de orginele verlichting toch mooier. En ik vind die velgen altijd mooi staan onder een mk2. |
Welkom :D
Mooie GTI , is dit de LA9V blackdiamont ? Heb zelf ook zo eentje gehad in die kleur. |
Welkom, heb je mailtje aan de shop gezien. factuur komt er zsm aan :thumbup:
|
Nette wagen, originele grill erin en klaar
|
Enkele gril blijft, vind ik persoonlijk stoerder staan, as weekend even de 1-armige wisser monteren en als het goed is de mistlampen
|
Quote:
Kun je zo'n 1-armige wisser er zo op zetten zonder al te veel aanpassingen? Mooie velgen btw! Ik zit nog ff te twijfelen welke velgjes ik onder mijn golf ga zetten. |
Alleen je stang verlengen , dus stukje tussen lassen.
Dit is de stang van de ruitenwissermotor naar de wisser toe. Dan komt de slag goed uit. |
All times are GMT +1. The time now is 09:25. |