scirocco 2 onderstel info
goedemiddag allemaal
is het chassis van de scirocco 2 op de gof 2 gebaseerd of toch op de scirocco 1. dit inverband met een onvermijdelijke motorswap aangezien het huidige jh motortje olie en water begint te drinken. de eventuele kandidaat die de jh mag vervangen is een 1.8T mvg frank |
Scirocco 2 is op basis van golf 1/ scirocco1/golf 1 cabrio.
|
hartstikke bedankt voor de snelle reactie en info
mvg frank |
Graag gedaan Frank.
|
heb ik nog een vraagje.
omdat ik er een andere motor in wil leggen met meer pktjes. moet natuurlijk ook de remmerij opgewaardeerd worden. heb nu achter trommelremmen, daar wil ik vanaf. nu heb ik al bij deze site een upgrade voor de achterremmen gevonden http://store.blackforestindustries.com/euredico.html maar welke remmen zijn een goede upgrade voor de voorkant, bijvoorbeeld de g60 remmen van een golf 2 ? moet ik dan ook de rembekrachtiger vervangen of kan de huidige rembekrachtiger dat aan. de auto betreft een vw scirocco uit 1989 met een 1,8 liter JH motor mvg frank |
De setup van BFI kun je ook gewoon onder een golf 2 /3/corrado/scirocco 16v vandaan halen.
Aan de voorzijde zijn de G60 remmen een goede oplossing. Adapters zijn via Ebay verkrijgbaar. |
zijn de achter remmen van een golf g60 hetzelfde als de 16v serie of is dat net weer anders?
mvg frank |
G60 achterremmen passen ook.
Je hebt nog wel verschil in de zuigerdiameter van de achterklauwen nml 36 of 38 mm. (handremkabel boven of onderlangs) Maar al deze type's zijn over te zetten op de scirocco achteras. |
ik zou voor scirocco 16v remmen gaan voor en achter,is moeilijk aan te komen maar dan kan je wel 14ers erop leggen bij g60 remmen zit je met 15inch
|
oke, bedankt voor de remmen info
mvg frank |
All times are GMT +1. The time now is 18:40. |