Auto Motorsport dagen Gorinchem 17/18-12-2011
Hier twee kleine voorbeeldjes van de eerste dag van de auto- motorsportdagen in Gorinchem.
Ik liep deze dag met deze dames rond vanuit Onderdelen Trader/Brax racing. |
Auto op de eerste foto is wel gaaf. :thumbup: Denk ik tenminste, want er staan er een paar voor.
Die 2e is.. Tja, dat weten jullie zelf. |
Geen foto's van dikke racers/crossers?
|
Quote:
auto, waar? |
Naast de meiden heb ik natuurlijk ook foto's gemaakt van enkele auto's die deze dagen aanwezig waren.
Hieronder twee kleine voorbeeldjes en de rest kunnen jullie natuurlijk weer vinden op mijn website (http://jolandaphotography.nl) |
:) Die mini rijd hier wel eens in de buurt. !
|
passat is van m'n maatje Dirk:)
|
De rechter chicka op de eerste foto ZIE IK bijna IEDERE DAG..... (op mn werk) nu jullie weer!
En NEE geen hyves en facebook aanvragen bij mij indienen!! |
En ik WIL dat niet eens. :tongue:
Jij wint hoor. :D |
Was ze aardiger toen ze nog een jongen was? :screwy:
Die Renault 5 had een hoogglans opgepoetste chromen voorbumper moeten hebben... :tongue: |
Quote:
:thumbup: :D |
Quote:
Anders zijn je eigen kansen verkeken zeker ;) |
Quote:
:lmao: |
Quote:
Nee ben al bezet... en erg happy... :tongue: |
In Gorichem werden de auto/motorsportdagen georganiseerd,nog nooit geweest dus nieuwsgierig als we zijn een kijkje genomen.
Zag er allemaal goed uit,leuke auto's en veel bedrijven/standjes en een live action arena. Leuke beurs als je in de buurt woont,zou er niet een paar honderd km voor gaan rijden. Hieronder een kleine fotoimpressie. Meer foto's staan hier : Link Mvg VWteamPG crew. |
Jaa kerstmis!!! En dat betekend een speciaal kerstartikel natuurlijk....
De dames hadden op de beurs even een kerstmuts opgedaan om iedereen alvast een beetje in de kerstsfeer te krijgen! Hieronder zie je een foto en de rest kan je vinden op http://jolandaphotography.nl |
All times are GMT +1. The time now is 17:57. |