Golf 1 diesel Blauw Metallic IZGST
Voor de liefhebber:
Golf 1 diesel Gereserveerd Foto's: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
Uploaded with ImageShack.us[/IMG] |
Van welk jaar is hij?
Is het een orgineel Nederlandse auto? |
Bouwjaar 1982
Het is geen orginele NLse auto Auto is te bezichtigen in Alphen ad Rijn Bieden is mogelijk als je hem zo wilt meenemen. |
Die dorpel kappen die erop zitten, zijn die makkelijk te demonteren?
|
Quote:
De sideskirts zijn één met de carosserie. Het loopt allemaal vloeiend in elkaar over, spatborden, sideskirts allemaal laswerk en het is dus ook van metaal. Voor het mooie zou hij iets lager kunnen en mooie velgen eronder natuurlijk maar dat is allemaal persoonlijke smaak |
Vraagprijs zo meenemen 2400,-
|
|
pricedrop 2200,-
|
|
|
Pricedrop 2100,-
|
Ik weet het, liefst zo standaard mogelijk met uitzondering van een schroefset en bbs velgen... Maargoed smaken verschillen.
Dit is voor iemand die eens iets anders wenst. Andere bumpers monteren lijkt me niet onmogelijk. |
1900,-
|
Quote:
is de golf er nog |
zit het gloeilampje niet op de verkeerde plek?
en wat zijn de gaten op de liggende delen van de kofferbak? hebben alle golfjes dat of alleen bij de "grijs kenteken" golfjes |
Quote:
Hij is er nog |
Gereserveerd
|
hallo heb je deze auto nog?
m.v.g chris |
golf
hallo,
Ik vroeg me af of je nog steeds deze auto had en wat de prijs zou zijn van deze. zijn er nog dingen die er aan gedaan moeten worden en waar staat deze auto ergens te koop? m.v.g chris |
All times are GMT +1. The time now is 22:25. |