Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   18+ String ? Ik vind het niks .. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=935)

Gert 27-01-2004 10:58

18+ String ? Ik vind het niks ..

En wel hierom !!
Strings zuigen .. er zijn erg weinig billen die het kunnen hebben ;)
En wat is er leuker dan een cadeautje uit te pakken ? Bij een string valt er niks uit te pakken .
Beetje SBS6 ondergoed :baldrimmer:
Dat labeltje :twisted: Nog erger dan een string alleen

Maar zoals vaker is het weer een modegril en iedereen huppelt er achteraan

En ff voor de duidelijkheid :
Dis wel mijn smaak .. en het hoeft geeneens van kant te zijn :shock:

MaceNL 27-01-2004 11:05

Mjah tijdens de mistery meet hebben we het hier idd over gehad bedankt dat je het ff zo duidelijk maakt gert ;)

Zestienkleppen 27-01-2004 11:06

String is beter als zo'n tent om de billen.

Gert 27-01-2004 11:13

Ur welcum Niels

@ 16 kleppert ? Tent ?

Doe mij dan maar een tent : solliciteer ik meteen als circusdirecteur :P

Carlos 27-01-2004 11:27

Re: String ? Ik vind het niks ..

Quote:
Originally Posted by Gert
Beetje SBS6 ondergoed :baldrimmer:

:stampen: :stampen:

Maar een string is nog altijd beter dan een fuik.

user-x 27-01-2004 11:31

helemaal mee eens broertje!!!
:shock:

user-x 27-01-2004 11:33

MAAR NIET ALTIJD!!! kan ook lekker zijn... :P

Zestienkleppen 27-01-2004 11:38

Ik verander mijn mening; een lekkere achterpartij IS sexy, wat er ook aanhangt, voor de vrouwen waar het er wat realistischer bijhangt doet een string vaak wonderen.

Heleen 27-01-2004 11:55

Of juist niet... een string is natuurlijk een must onder een strakke broek/rokje/whatever, maar mij zul je op het strand bijvoorbeeld nooit in een string zien.. dat is pas realistisch ;)

Heleen 27-01-2004 11:59

Ik ben het trouwens met het labeltjes-verhaal wel eens, dat is gewoon niet slim bedacht van de string-fabriek.. daarom zitten ze bij mijn strings ook allemaal aan de voorkant, gewoon wat beter opletten als je gaat shoppen, en bij een doorzichtige is een schaar een fijne oplossing :D Verder vind ik het wel een beetje jammer dat jullie zo string-gericht zijn.. ik heb ook een stuk of wat van Gert's favo's in de kast liggen, sorry dan :zwaaien:

MarvinM 27-01-2004 12:29

string is mooi!! alleen niet bij mij! :D

Ronald 27-01-2004 12:32

Gert je hebt gelijk. Ik vind een string ook niks.

Crosne 27-01-2004 13:04

Gert :toost: :stampen:

Ik kan me er helemaal in vinden :)

Gert 27-01-2004 13:16

Quote:
Originally Posted by Heleen
Ik ben het trouwens met het labeltjes-verhaal wel eens, dat is gewoon niet slim bedacht van de string-fabriek.. daarom zitten ze bij mijn strings ook allemaal aan de voorkant, gewoon wat beter opletten als je gaat shoppen, en bij een doorzichtige is een schaar een fijne oplossing :D Verder vind ik het wel een beetje jammer dat jullie zo string-gericht zijn.. ik heb ook een stuk of wat van Gert's favo's in de kast liggen, sorry dan :zwaaien:

Jezus Leen : weet je zeker dat je niet met me wilt trouwen ?
Ik wordt gewoon Mormoon : mag je meerdere vrouwen erop na houden

@ Broertje X : die tweede dame heeft gewoon een goddelijk achterwerk .. en dan nog liever in een tent aub ;)

sjampoo 27-01-2004 13:23

String met rits.. das pas fijn pissen!

Marcski 27-01-2004 14:46

Hmm, nee...
Ik kan wel genieten van een paar mooie billen met een string..
En bij sommige broeken/rokken/jurken staan "gewone" onderbroeken gewoon niet..

Helaas heeft niet elke vrouw mooie billen, maar daarom ben ik ook kieskeurig ;)

Elsemieke 27-01-2004 14:47

zag laatst in de winkel string met zakje (voor je geld als je uitgaat) vind ik toch wel weer goed bedacht, meestal zijn het onhandige dingen (idd vooral de labels :schieten: )
die witte (is het de 2e foto) van gert's foto is zeker mooi! ook geen tent-model (heb net nog Bridget Jones gekeken hahahaha)

Gert 27-01-2004 15:06

Zelfs die zogenaamde tent die mr Jones aanhad kan mijn goedkeuring krijgen . Beter dan dat modepopje gefriemel met een reetveter ;)

Tjaap 27-01-2004 15:48

Quote:
Originally Posted by MaceNL
Mjah tijdens de mistery meet hebben we het hier idd over gehad bedankt dat je het ff zo duidelijk maakt gert ;)

ja en we waren het toch allemaal met je eens gert,... dus niet zeuren

Gert 27-01-2004 16:41

En als je het allemaal nog zo goed weet dan heb je zeker ook onthouden wat soms de achterliggende gedachtes van dinge zijn .. kennelijk is dat stuk weer verdwenen ;)

To the Polo Boys : die k*t site vreet elke keer mijn cookies op .. ik blijf dr niet inloggen .. vandaar mijn afwezigheid daaro .. en als het niet veranderd dan ben ik er niet meer LOL

On Topic : ik wil wel eens een string met een zakje zien dan .. aan de voorkant komt die wel erg laag te zitten ..
Soort Kangaroos van vroeger .. maar dan aan je voet
Zakje waar je wat in kon doen

All times are GMT +1. The time now is 05:50.