Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   bestolen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=93317)

Tiefleger 10-12-2011 13:13

bestolen

Ik ben bestolen van mij 4 chromen ventieldopjes (busje+dopje) :mad: :mad: . Dus mocht iemand ze op marktplaats te koop zien, laat het me dan even weten. :D :D Ik wist niet wat ik zag vanmorgen. Dat ze die dingen nog moet jatten, die dingen kosten nog geen €5.-. :screwy: :screwy: :screwy:

Gino89 10-12-2011 13:30

Dat is balen :mad: Het word ook altijd erger vandaag de dag. Zelfde als ze de auto open breken voor een auto radio. Die je nu voor 60 euro bij de media markt krijgt. En op MP met een beetje geluk voor 20 euro nog verkoopt. :screwy:

Veel suc6 met het terug vinden van je dopjes :rolleyes:

Sjeesbeest 10-12-2011 13:30

ze kunnen tegenwoordig alles gebruiken wat van een ander is helaas...

Voor een paar maand terug hadden ze van mijn golf 4 variant de zijknippers gestolen... kosten ook geen drol.... maar het werk wat je er weer mee heb om die kabels er weer aan te zettn die ze eraf geknipt hebben....

Sterkte met het verlies Rene

Rallye 11-12-2011 19:18

Klote is het ja :(
Ik denk alleen dat als ze nog geen 5 euro hebben gekost dat ze ook niet op marktplaats komen te staan maar eerder zelf gebruikt worden.

Tiefleger 11-12-2011 19:45

Quote:
Originally Posted by Rallye
Klote is het ja :(
Ik denk alleen dat als ze nog geen 5 euro hebben gekost dat ze ook niet op marktplaats komen te staan maar eerder zelf gebruikt worden.

Bedoelde ik ook maar als grapje.

patjetta 11-12-2011 21:23

Hierzo jatten ze zelfs je spiegelkappen en je spoiler van je dak :shake:
En als je weet wie de dader is kan je nog niets want je moet het eerst duidelijk kunnen bewijzen.

hajee 11-12-2011 21:32

pfff..trieste kneus ben je dan toch he...dat je dát moet jatten..
als je zó triest bent, mag je ook gewoon bij me aanbellen, en als je dan met je zielige,- betraande hondeblik zegt dat je heel graag zulke mooie verchroomde ventieldopjes wilt, dan mag je ze er van mij gewoon vanaf halen hoor, dan koop ik mezelf wel een setje nieuwe....

Tiefleger 11-12-2011 21:33

Ik heb ze al aan de kerstman gevraagd. :D :D :D

hajee 11-12-2011 21:38

de nieuwe eigenaar van jouw oude dopjes heeft ze misschien niet gekregen van de sint...;) :D:D

GertJan Vento 12-12-2011 20:33

Hm balen, wanneer ga jeje bbs lemans eens verkopen hehe

Suspekt 14-12-2011 20:33

Echt triest, heb het onlangs ook aan de hand gehad met mn ventieldoppen :shake:

screwloose 14-12-2011 20:58

mazzelaar!
die van mij hebben ze ( jaren geleden ) niet gejat en die zaten vervolgens met oxidatie aan mijn ventielen vast gerot!
toen ik ze eraf wilde draaien bij een tankstation had ik ineens heel veel herrie, een ventiel in mijn hand en een lekke pijp!....

sander_beer 14-12-2011 21:20

is klote ja
die van mij hebben ze een paar weken geleden ook gestolen inclusief de velgen

Suspekt 15-12-2011 23:07

Quote:
Originally Posted by sander_beer
is klote ja

Klootzakken :mad:

de clown 17-12-2011 13:45

ik moet eens in het half jaar een antenne verkopen, das roofgoed, steeds maar weer jatten ze die dingen a 11 euro bij de dealer ofzo

Glenne 17-12-2011 20:45

ik schrik in niks meer. op m'n vorig werk was er zelfs een persoon die nu en dan een rol wc-papier mee nam... :screwy:
volgend setje dopjes vastlijmen is ook geen optie zeker? :tongue:

Rallye 17-12-2011 21:07

Quote:
Originally Posted by sander_beer
is klote ja

Beter dat als dan net zoals bij mij de hele auto ;)
Dan sta je toch echt ff raar te kijken als je de honden uitlaat in de ochtend en je auto er niet meer ziet staan. :(

All times are GMT +1. The time now is 06:40.