Iemand iets nieuws te melden ?
Heeft niemand iets nieuws te melden aangaande een leuke KG 34 ? :mad:
Nou hoe vind je deze dan ?? deze Ghia staat ergens in Nederland achtergelaten in een veld, nou waar vind je dat nog ! |
Ik vind dit altijd interesante foto's om te zien. Maar vind dit soort dingen wel doodzonde!
|
Zo weet ik nog een t2 en een karman te staan. Zal ze als ik een digi heb eens op de gevoelige plaat leggen.
|
als ik in de trein zit zie ik altijd ook een kever en een KG in een weiland staan tussen etten-leur en roosendaal. ook echt sonde van beide voertuigen :mad:
|
Quote:
Ergens in de omgeving van Amstelveen/Schiphol soms ?? |
volgens mij is dit de gene bij schiphol. erg jammer
|
Quote:
|
zaag de neus er voor me af aub .. betaal er ook nog voor .
Mooiste VW neus allertijden |
Quote:
Deze neus is rot hoor Gert .. ben een jaar of 5 geleden bij deze en nog ééntje (van dezelfde eigenaar) wezen kijken ... ene Mario uit Haarlem ... wilde toen voor de twee auto's 2500 gulden hebben,maar de helft waren ze nog niet waard :( Auto stond toen nog onder een zeil,naast een huis. |
dood zonde, ze doen er niks mee maar willen er een flink bedrag voor hebben als er een echte liefhebber belang bij heeft..... :frown:
|
t34
Onze Kim zijne 34 moet deze zomer nog rijden!!!!!!!
|
@fridojim; nice!!! meer foto's!!!!
zonde als mensen dat weg laten rotten, heel zonde! :( |
Quote:
Ken het verhaal maar al te goed Rot of niet .. misschien nog wel leuker als decoratie . De eigenaar mag me mailen voor de type 34 neus |
Of de kont, om een leuke stoel/bank van te maken :D
|
Hekel aan klikken :p
|
ik kwam hier in mijn mailbox nog een fototje van de achterkant van kim zijn T34 tegen
gaat een cool ding worden met die south african sprintstars er onder |
ik kom net al een pagina met foto's van de volksworld show 2005 tegen !!!! (het is nog maar net zaterdag middag) en daar staan een paar coole type 34s op
http://i2.pbase.com/u12/slimboyfat/...77.IMG_4385.jpg http://i2.pbase.com/u12/slimboyfat/...90.IMG_4408.jpg |
Het blijven gave wagens
Het blijven gave wagens die 34ers ik heb er zelf ook eentje uit 1963( weet nog geen oudere ) nederlandse auto maar zit nog een boel werk aan dus als iemand nog iets weet te liggen alles is welkom :)
|
Quote:
Ploontje ... wij (ik tenminste) kunnen die linkjes niet bekijken :( Kwam er echter al wel een stuk of wat tegen op thesamba !! |
Quote:
Hej ik zie deze auto ook iedere keer als ik er met de trein voorbij kom. Staat naast een kevertje in een weiland. Ben vanmiddag er eens een kijkje bij gaan nemen. Ben ook ff weze rondvragen, niemand wist van wie de VW's waren, wel kreeg ik te horen dat de oude boerderij bij de VW's leegstaat want die vrouw was overleden(mogelijk eigenaresse)?? Ben benieuwd hoelang ze er nog zullen staan. Zie volgende foto's; |
All times are GMT +1. The time now is 07:37. |