Van dit..... naar dat (triest!!)
die auto heb ik zelf vanuit Belgie ingevoerd!!!! :( :(
Is voor 2 jaar terug compleet gespoten in de originele kleur! toen zag hij er zo uit: en nu: http://link.marktplaats.nl/500704450 :eek: |
Erg jammer idd
|
Tja... Pijnlijk
|
Kan gebeuren. Ik verwachtte een spoilerbak
|
same here
|
spijt dat je m verkocht hebt neem ik aan!
|
Quote:
Want ?? Hij zal hem vast voor een reden hebben verkocht (nieuw project, andere interresses) en daar hij er geld voor heeft gekregen (meestal als je iets verkoopt) mag de nieuwe eigenaar ermee doen en laten wat hij wil.. al doet hij er een ramkraak mee, steekt hem in de fik of weet ik veel wat, het is nu niet meer zijn (van de TS) auto. Als ik bij iedere auto die ik heb verkocht zo dramatisch zou reageren had ik allang in het Pieter Baan Centrum gezeten. Dus verman jezelf en wees een vent !! |
Ja, en? Auto heeft wss een tikje op de neus gehad, vandaar een andere kleur scherm en motorkap. Da's toch geen drama?
|
zal wel schade hebben gehad. dit valt toch wel mee?
|
Is toch in tegenwoordig? die 2tone kleur :)
|
Quote:
:D |
heb er geen spijt van, interesseert me ook geen ruk dat hij weg is!
maar vindt het wel jammer. en heb er idd mijn geld voor gekregen! :D |
Mooi kleurtje wel, denk alleen dat de motorkap spuiten en dat zijscherm een dure aangelegenheid zou worden.
|
Wat is het verschil het is nog steeds een hok :-p
|
Man the F*CK UP!:D
|
in de catogerie: met pijn in m'n hart:D
|
:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
|
Tikje gehad en die winterwielen voor veel geld verkocht ws
|
Zie hier absoluut niks bijzonders... Had ook n pauperbak verwacht. Zie nu een auto die schade heeft (gehad) en waarvan spatbord en motorkap vervangen zijn door zwarte...
Don't be such a pussy man! :tongue: |
Staat zelfs in de advertentie dat-ie voor- en zijschade heeft gehad...
Bovendien, het is een Golf 2?! Get over it! |
All times are GMT +1. The time now is 17:39. |