mega sale!!mk2 mk3 gti vr6
hier bij verkoop ik al mijn resterend volkswagen spul waar ik verder niks mee doe!
-versturen is geen probleem tegen tnt tarief van 6.75 -airco radiateur+condensator+slangen en aircopomp zat op golf 2 vr6 100 euro orgineel spruitstuk van een corrado/golf vr6 zat ook op een golf 2 50 euro kleine diversen voor mk2 gti vr6 klepsteelrubbers nieuw 12 stuks 20 euro dansk speed uitlaat demper voor golf 2 gti 50mm aansluiting 50 euro gti achterlichten voor golf 2 1 setje bovenkant zwarter10euro andere orgineel 15 diverse wielbogen zowel gti als g60 alleen niet smetteloos plekje hier en daar 5euro p/b 5x100 fusee stukken golf(plus) 50 euro Brembo max gebruikt20euro en setje achterschijven 5x100 type vw unknown 50 euro bougie kabelsetjes voor de vr6 zwart 25euro rood 30euro staat onbekend dashboard onderkastjes voor golf3/vento airo non airco 32,50 per stuk mistlampen set mk2 met 1 beugel andere mist :mrgreen: oem jonge! 40euro Greenstuff remblokken voor een golf 2 g60?? golf 3 ik ken de clipjes niet op doos staat voor volkswagen gti/v6 35euro nieuw en ongebruikt incl stickers en doosje ;) golf rallye koplamp binnenwerk geen lens of glas erbij puur binnenwerk koplampen golf 2 niet helder met kruis 1 kapot met orginele g60bekapping en stelmotoren kleplijstjes mooie achterwisser golf 2 en corrado radiatueur kapje 5euro per deel fk koplampen set en mistlampen 1 zwart de andere helder 45euro golf 2 hoedenplank met leer bekleed evt incl boxen 30euro porsche metalen klinken zonder opschrift ;) wel te polijsten 25euro quintezz radar verklikker 45euro dubbele fan van een corrado of golf vr6 aansluitpuntje kapot voor onderdelen? 15 euro buisje van een corrado 10euro dynamo van een golf 2 gti pf/pb motor 30euro tevens nog een lmm met openfilter voor 8v gti en een aanzuigbuis/slang 25euro filter en adapter niet afgebeeld ! vr6 lambdasensor gebruikt 15euro kabelboom mistlampen golf 2 10 euro g60lijstenset staat gereserveerd aan wouter42 voor 80euro gti grilles dubbel met verstralers 10euro digifant 2 motorcomputer voor gti 8v modellen 30euro? stuurtje gti 5euro diverse logo's en plaatjes nog een rallye grill gevonden :mrgreen: dient gespoten te worden incl kwaadkijkert 25euro deurpopper voor achterklep of anderen van jom nieuw en ongebruikt 15euro stelring voor schroefsetje 7.50eur diverse chroom delen: startmotor,hoofremcilinder golf 3,riemspanner,uitlaatschild,poulie,dynamosteun sebring middendempervervanger golf 3 nieuw( maten komen nog) h7 xenonkit voor enkel dimlicht geen bi-xenon 4uur gebruikt en weer verwijderd pffff zo :mrgreen: zoek je verder nog wat\? heb nog veel meer binnenkort nog even foto;s schieten van de rest |
Waar op te halen?
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben erg geïnteresseerd in de wiellbogen. Heb je een complete set van de G60? Als deze in redelijk goede staat is, en origineel, dan wil ik deze graag van je overnemen. Edit: Gelieve ook even je inbox te legen. Probeerde je vanmorgen een PM te sturen, maar je inbox zit vol dus deze kwam niet aan. |
Staat er misschien nog iets van een onderdeel nummer op de doos van de EBC remblokken?
|
Je inbox is vol vandaar: ik wil de Originele golf 2 GTI achterlichten van je overnemen.
|
inbox is nu leeg!!! ALLES is omgeving hoogeveen drenthe
of versturen ofcourse |
Quote:
DP-212301 |
Heb je toevallig een setje achterste G60 bogen? Zowel links als rechts? mogen best een plekje hebben ;)
Compleet setje rondom mag ook :D |
nog g60 of gti wielbogen?
|
g60 lijsten set staat momenteel gereserveerd! kheb nog wel het een en ander liggen aan bogen.. maar bij de achtersten lastig te zien als ze nu van een gti of g60 af komen!!
maar dat ga ik nog ff bekijken en uitzoeken |
Heb wel belang bij een grill met rode bies ( en verstralers ). Kom uit Zwolle, kan het volgende week ff oppikken bij je.
|
mensen ik zal morgen even overall op reageren i.v.m drukte en werk geen tijd! en gepruts via de telefoon wil ook niet!!
|
zo ik heb weer tijd gevonden voor alle reacties en foto's
op de een of andere manier kan ik sommige berichten niet terugvinden! of foto;s via de site er op krijgen! de genen die nog belangstelling ergens bij hebben of nog geen reactie van mij hebben ontvangen zouden jullie mij een mailtje kunnen sturen? markwassen1@hotmail.com dan stuur ik info en foto;s over de mail!! |
Heb even een mailtje gestuurd om je adres te vragen! Hoop dat je het optijd ziet, ben nu onderweg naar Hoogeveen, weet alleen de straat niet..
|
Quote:
nog interesse ? |
Nee, kan er niks mee.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:25. |