JeroenVR6G60
(Jullie komen halverwege mijn project, het was een standaard 3BG Comfortline met velours interieur enzo.)
Oké, hier dan :lol:! Andere koplampen en wel de Bi-xenon van VW zelf. Het was een beste klus om te doen in mijn uppie dus mankracht opgeroepen. Maatje van me kwam helpen en dan is de klus ook zo klaar. We hebben er geloof ik een half uurtje over gedaan (Zonder afstellen). Hier een paar foto's hoe het gegaan is en hoe het staat. En toen vonden we dit :( : ROEST! De randen van de spatborden zitten ook vol dus daar komen nieuwe voor in de plaats. Nu heb ik ook een BH voor de auto gekocht en wel in beige. Hierbij heb ik direct mijn wintergrill klaar gemaakt. Zoals jullie zien is ie custom made (Door MIJ! :mrgreen:)! Hier kun je zien hoever de velgen uitsteken (Voor is geklopt steekt dus straks ook uit). Ik heb gemeten en achter steken ze precies 2.5cm uit :mrgreen: ! Nu komen we aan waar ik de hele week al mee loop te kloten i.v.m audio kabels (Zelfde dikte als Guy :lol:). Ik heb alles via het middenconsole lopen en mooi weggewerkt (Alleen is het middenconsole lelijk geworden! :( ). Het begin van de ellende hebben we met 3 man gedaan. 45 minuten en de auto was kaal van binnen! :lol: Hier zie je mijn oude kabels, wat een verschil! Zo begon het, dit is het eerste stukje leer wat erin zat. Het begin van de Highline! :mrgreen: Daarna kwam de achterbank waar ik mijn grootste zorgen om had i.v.m de bekabeling van de audio die erin ligt. Hier is het compleet, nu is de auto van buiten nog niet klaar om Highline te noemen. Ik vind het ZEER mooi staan en heb al goede reactie's gehad in Grünn maar voor wie er niet bij waren, hier de update! :mrgreen: Zou een moderator deze topic kunnen verplaatsen naar "Mijn Verhaal"? Vind dit topic daar meer op zijn plaats aangezien men mij nu wel kent! ;) |
Mooi project hoor. Dikke velgen ook!
|
Dank. Het zijn orginele Eta Beta Crowns in de maten 9.5j voor en 10.5j achter in 18 inch.
|
En ook welkom hier. :D :D
|
Dankje! Haha, wanneer is de eerste meet weer waar jij ook heen gaat? :P
|
Nette 3bg ! :thumbup:
|
Welkom hier.
Nette wagen en mooie kleur :thumbup: Zetels staan hem goed. Verlaging en velgen ook :thumbup: Grtz Jel |
Welkom :D
Ziet er goed uit ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:53. |