15, 16 of 17 inch 7-9J breed
Ben op zoek naar een set velgen: 15, 16 of 17 inch!
Steek: 4x100 ET: 7.5J -> 10-40ET Combineerd met 9J --> 9J velgen achter, 30ET of hoger De velgen moeten GEEN schade hebben. Met schade bedoel ik alles behalve lakschade of oxidatie. Geen happen uit de velg dus, of met andere woorden gezegd: Geen velgen waarvoor ik eerst moet schuren of draaien voordat ze er weer gaaf uitzien. Velgen moeten dus origineel zijn, onafgedraaid/geschuurd! Lak schade is geen probleem! Budget: max. 400,- (zonder banden) Ze moeten echter wel in de buurt van Zuid-Limburg liggen (Valkenburg)! Verder weg kan, maar dan moet verzenden wel een optie zijn... Graag even een mailtje sturen als je wat hebt liggen! Email: jimm92@live.nl |
hmm, perongeluk twee keer erop gezet, hoe krijg ik eentje verwijderd?
|
Quote:
Heb 15 inch lichtmetaal te koop die aan deze voorwaarde's voldoen. Merk: Zender Grote: 15 inch Breedte: 7j Et waarde: 35 (of 30). Zonder banden,nu voor 350 euro. Met banden, nu voor 450 euro. (federal formoza 165/45R15). Oranje hart en gepolijste rand (hebben wel stoeprandschade). Foto's: Gr steve |
Hallo Jimm,
Ik heb een setje OZ Ruote 7x16 4/100 57,1 wielen. Ze zijn wit gespoten, zien er redelijk uit en kunnen een opknapbeurt gebruiken. Staan op MP: http://link.marktplaats.nl/502037421 |
heb borbets liggen weet model niet precies.
16 inch alu velg 205mm breed is denk ik 7.5J ze zijn wel gezandstraald maar er is niets van schade. ze kunnen ook gespoten worden eventueel. http://www.volksforum.com/forum/sho...929#post1216929 |
Heb nog wel een setje RH classics voor je. Hebben wel wat aandacht nodig maar de wielen zijn verder wel netjes en recht.
|
Heb nog een setje velgen liggen, erg netjes en geen schade.
16 inch 7 j breed, foto is niet al te mooi maar de velgen zijn in nieuwstaat |
ik heb al verbreed staal in 15" te koop staan. als je interesse hebt, stuur dan een pm
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=86781 |
Heb het volgende wat in je straatje past;
Setje Ronals voor B&M Specs : - 4*100 - 7,5*16 - Et 30 - Incl. metalen dekseltjes met B&M logo's - Gepolierde oppervlak en brede rand. - Velgen zijn 20 jaar oud en kunnen, alhoewel dat ze nog nooit op een auto gemonteerd werden, hier of daar een klein krasje hebben, echter niet vast te leggen op foto. Let op, naafgat 54,1 mm, dus zo te monteren op Mazda / Suzuki / Toyota modellen, echter niet zonder het naafgat uit te boren op VW / Seat / BMW etc Prijs = 350 euro Setje Strosek's Specs : - 4*100 - 7*16 - Et 30 - inclusief dekseltjes - Made in Australia! - Nieuw (echter 1 velg heeft wat minimale sporen onder de vernis). Prijs = 400 euro Setje AEZ Specs : - 4*100 - 7,5*16 - Et 35 - inclusief 4 naafdekseltjes - alles NIEUW in de originele doos Prijs = 300 euro |
Ben op zoek naar een set velgen, staal of alu!
Steek: 4x100 ET: maakt niet zo heel veel uit, liefst ergens tussen de 20-40 Naafgat: 57.1 (kan ook groter zijn, zodat ik centreerringen kan gebruiken) Staal: 15 of 16inch, breedte maakt niks uit, deze laat ik dan verbreden Alu: 15 of 16inch, 7-7.5J breedt, liefst geen schade (of minimale schade!!)! Budget: max. 400,- (zonder banden) Email: jimm92@live.nl Ze moeten echter wel in de buurt van Zuid-Limburg liggen (Valkenburg)! |
Heb iedereen een pbtje verstuurd, en ik wil me nogmaals verontschuldigen voor de late reacties...
Vandaar heb ik het liefst dat jullie mij mailen op: jimm92@live.nl ! Daar kijk ik dagelijks op. |
|
heb wel brock b2 16 inch 9 J rondom
|
Quote:
Quote:
Toevallig dat ik nu kijk haha Maargoed, had je adv. al gezien maar ben bang dat ze te ver uitsteken, en ben ook bang dat de velgen te ver weg liggen... Volgensmij past voor bij mij 8J ET37 net... Had namelijk 7.5J en had nog iets speling over! |
:)
ze steken niet uit alleen als je wat plattere banden monteerd zou het super zijn. ik ga terug naar stalen velgen. et is 30 en ideaal. valkenburg is idd een endje rijden :D |
Quote:
Heb een audi coupe gt he... Valt wat anders qua maten! En geloof me nou maar, voor kom ik in de problemen wat het doorveren betreft haha :p |
Bell, check je hotmail!=)
|
Quote:
audi coupe is idd iets anders :D succes met de verkoop iig :thumbup: |
Ben op zoek naar een set velgen: 15, 16 of 17 inch!
Steek: 4x100 ET: 7.5J -> 10-40ET Combineerd met 9J --> 9J velgen achter, 30ET of hoger De velgen moeten GEEN schade hebben. Met schade bedoel ik alles behalve lakschade of oxidatie. Geen happen uit de velg dus, of met andere woorden gezegd: Geen velgen waarvoor ik eerst moet schuren of draaien voordat ze er weer gaaf uitzien. Velgen moeten dus origineel zijn, onafgedraaid/geschuurd! Lak schade is geen probleem! Budget: max. 400,- (zonder banden) Ze moeten echter wel in de buurt van Zuid-Limburg liggen (Valkenburg)! Verder weg kan, maar dan moet verzenden wel een optie zijn... Graag even een mailtje sturen als je wat hebt liggen! Email: jimm92@live.nl |
mag dicht, setje teledials gevonden!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:16. |