Diverse Golf 2 onderdelen
Heb nog vanalles liggen van de Golf 2, staat het er niet tussen wat je zoekt mail me gerust.
3x Achterruit, 1x blank € 10,- 1x groen getint met gaatjes (zonder spoiler) € 10 1x groen getint met GTI spoiler € 17.50 Origineel GTI stuur voor stuurbekrachtingings modellen (dit stuur is iets anders als voor de gewone modellen) Voor dikke stuur as. In goede staat € 25,- Smalle achterbumper met trekhaak € 15,- Originele GTI luchtfilterbox (motorcode PF of PB) € 20,- Verstralers voor in originele verstraler gril. IZGST € 45,- Originele Golf2 achterlichten € 15,- Denk je dat het goedkoper kan? Doe dan een goed bod Verder nog diverse onderdelen voor achterklep en ander kleinmateriaal. |
marco, passen die motorkap lifters op mijn cabrio??
|
En wat voor kleur zijn ze of zijn ze gepolijst?
|
Passen ze ook op de mijne? bied ik 21, mits ongebruikt :D
|
toevallig fotootje van dat stuur? ik weet niet goed wat ik me er moet bij voorstellen....
|
FMA, ik zal ff foto maken van het stuur.
Chris, ze passen denk ik wel op je cabrio, ze zijn zilvergrijs gespoten als ik me niet vergis. Ga zo ff kijke |
Ik wil graag die motorkaplifters!!! :D
Dusse laat me maar weten als ik ze van je over mag nemen als de mensen voor mij het af laten weten ;) |
Ans, ik hou het in mn achterhoofd, ze zijn voor jou als de anderen niet willen.
FMA, ik heb even een fotootje gemaakt en het voor de zekerheid even nagezocht. Het is zoals ik al zei idd een stuur dat geleverd werd in de modellen met stuurbekractiging, het lijkt op het stuur wat in de normale GTI's zit, het is alleen iets groter en de 2 kleine gaten aan de onderkant zijn iets groter. |
lol ik heb net hetzelfde :D
sorry voor de moeite marco zoek namelijk al een tijdje een leuk stuurtje, maar zo'n sportstuurtje vin'k maar niks... |
marco, als jij zegt dat ze passen, zijn ze verkocht :D
|
Maakt niet uit FMA (hoe heet je eigenlijk, das wat makkelijker) Bij het gewone sportstuur van de GTI lopen de 2 onderste spaken naar opzij weg namelijk.
|
Paul is de naam 8)
|
Ok paul :)
|
UP
|
All times are GMT +1. The time now is 21:05. |