Mooi ding, lekkere kleurencombi.
|
Mooie auto ! en keurig een beschermhoes over de stoel,goed bezig !
|
leuk autotje! plannen klinken goed :cool:
|
Mooie auto...!!
Is dit niet de oude van Arjen..? |
Quote:
Zeker van de zomer met de porsche's eronder :thumbup: Quote:
Klopt alles zat onder de smeer enz. heb alles nog mooi schoon gekregen! Draag zelf ook vaak werkkleding en zo hou je het mooi schoon :D Quote:
Klopt, hiervoor van velgen renovatie meende ik. |
Mooie wagen, alleen dat interieur lijkt me heel besmettelijk...
Nette foto's in de mist zo :thumbup: |
Quote:
Bedankt, en dat interieur valt reuze mee :thumbup: |
|
Zo vorige week groot onderhoud gedaan, volgende dingen zijn vervangen :tu:
-Olie + filter -Nieuwe carterpan + pakking -Nieuwe multiriem -Nieuwe koelvloeistof -Nieuwe Bougies -Compleet nieuwe Thermostaathuis, pakkingen, thermostaat zelf, boutjes enz. ivm temperatuur wat niet hoger kwam dan 70 graden. Dan gelijk maar alles er nieuw op, dealer werk :mrgreen: -Nieuwe inlegfilter Enige wat ik nog wil doen zijn rode beru bougie kabels erop zetten. Kan die er weer een tijdje tegenaan :D Oude thermostaathuis Onderdelen Nieuwe thermostaathuis Auto even behandeld met IronX, super spul. Sorry voor de phone pic |
Zo vandaag even aan 1 kant de velgen getest, staat mooi enkel moet ik veel te laag voor een daily om ze mooi in de kasten te krijgen. Dus velgen gaan definitief in de verkoop, op zoek naar nette 17 inch :tu:
Was trouwens met 8j met 30mm voor en achter 9j met 35mm adapters, moet zeggen de ideale maten. |
Nice!!!
|
Heb je ook meteen die dikke buis voor het blok vernieuwd ?
die wille ook wel eens gaan lekken ;) |
lijkt net of je voorste band lek is!
maar idd 16'' is gewoon te klein, moet echt 17'' worden! :thumbup: |
Quote:
Klopt voor was de band niet echt meer op spanning. |
Quote:
Nee die heb ik niet vervongen, bij mij lekt deze niet en zag er nog vrij nieuw uit. Waar moet deze lekken dan? MVG Kaz |
Hey kazzo,
ik heb een vraagje weet je toevallig of die trekhad af fabriek zat of later is gemonteerd. Als dat zo waar is die dan gekocht. Grtz eddy |
Quote:
Eddy, eigelijk zou ik het niet weten. Lijkt verdacht veel op het systeem wat mijn schoonvader op de golf 5 heeft zitten. Valt bijna niet op en je kunt een kapje wegtrekken en dan de trekhaak erin klikken. Denk wel dat het achteraf is gemonteerd :thumbup: |
Deze Passat heb ik in de tijd dat Erik van Velgrenovatie er mee reed verschillende keren gezien, klinkt ook érg lekker in't echt! :thumbup:
|
Ziet er netjes uit en mooie plannen!!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:07. |