golf 2 gti 8 klepper
hallo mannen van het forum.
tot mn grote spijt bied ik mn golf 2 te koop aan :frown: hier onder wat informatie over de auto. * bouwjaar 29 januari 1988. * gewicht van de auto 922 kg (60 euro per 3 maanden wegenbelasting) * type 3 deurs,met nieuw model deuren. * gti 8 klepper 79 kw (107 pk). * apk gekeurd tot 27-05-2005. * kleur blauw/paars. * lichtmetalenvelgen 5 spaaks met 195/50/15 inch. * g 60 bumpers voor en achter in kleur meegespoten. * edition interieur, wang van de bestuurders stoel iets ingezakt. * verlaagd 7 cm. * jetta voorfront eventueel met booskijker,ander front met 2 koplampen is ook aanwezig. * klein spolier achter op de achterruit. * sportpendalen en sportstuur. * donkere achterlichten. * stuurbekrachtiging. * boxen in hoedenplank jbl 180 watt. * er zit centrale deurvergrendeling in alleen niet aangesloten! * pas geleden een accu bobine en rotor vervangen. * boardcomputer, * stablisatorstang los erbij. nadeel van de auto is,net voor de kat zit er een klein gaat je in de uitlaat. dat is het enige minpuntje van de auto,heb geen zin meer omdat nog te gaan reaperen. krijg binnenkort een auto van de zaak dus vandaar.... wil je nog meer informatie weten stuur een mailtje. oja voor ik het vergeet de prijs 1000 euro groeten loe |
foto?
|
Quote:
Ja pcies.... Met een foto verkoop iets makkelijker... :cool: |
ja klopt is waar,maar krijg de foto`s er niet op.
groeten loe |
Je mag ze even mailen naar koopman_s@hotmail.com, zet ik ze er wel voor je op??
|
Pffff hier vast eentje, t'is een hele bevalling want de pc op mijn werk is nogal traag.... :( |
|
Van wie is die AMC Pacer die ervoor staat,vertel daar eens wat meer over ?? |
Quote:
:confused: :confused: :confused: vind dat nu niet echt interessant om te vertellen,kom hier om me auto te verkopen. |
waarom doe je de auto nu al weg?
hij staat pas sinds 18 december 2004 op je naam? is er wat meer mis mee dan alleen de uitlaat? |
Quote:
beter lezen johan:D:D:D:D ;) hij kreeg ook een auto van de zaak. |
Quote:
jep dat snap ik wel, maar dan moet je niet zeggen dat je er nu al spijt van heb, hij heeft m nog maar net, als ik een auto 3 maand heb ben ik er nog niet aangehecht, maja :D , geen kwade bedoelingen overigens tegenover de verkoper, maar dit moest ik ff kwijt :biggrin: |
spijt heb je pas als je een opgeknapte getunede bak in puin rijd like me before :confused: :frown:
|
Quote:
|
tis allemaal wel leuk en grappig al die op en aanmerkingen,maar heb er niks aan....
die auto moet weg wegens een auto van de zaak. ik blijf liever hier in rijden want een klein stront dieselbakje die ik krijg rijd dus niet. j l tuning begrijp je nu wat ik bedoel???? een golf weg doen is altijd spijt krijgen ook krijg je er een bijna gratis auto voor terug. maar ff terug to the point hij is te koop ;-) groeten loe |
topic mag gesloten worden.
slotje er op graag. thanksssssssss. |
All times are GMT +1. The time now is 18:38. |